جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در ایران اسلامی جایی برای سبک زندگی معیوب ویرانگر غربی وجود ندارد و باید اراده های جدی، راه های نفوذ غرب در آموزش و پرورش را مسدود سازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در برنامه تلویزیونی پیام با اشاره به اهمیت تربیت کودکان، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با رؤسای آموزش و پرورش کشور نکته تکراری اما دردآور را مورد اشاره قرار دادند و فرمودند «مهدکودک‌ها متاسفانه رها است».

امام جمعه تبریز افزود: این نگرانی قبلاً هم ضمن فراگیر شدن سند منحوس ۲۰۳۰ بیان شده بود، اینکه اگر رها کنیم دیگرانی هستند که آنها را تصاحب کنند و مثل مهدکودک ها دیگران می آیند، بچه های مردم را می گیرند می برند و تربیت های غلط می دهند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع از منظر مقام معظم رهبری، تاکید کرد: رهبری در جایی دیگر فرمودند لُبّ کلام و جان کلام در سند ۲۰۳۰ این است که شماها که انسان متدین و علاقه‌مند به کشور و آینده آن هستید در کلاس درستان سرباز برای غرب درست کنید.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: موضوع مشخص، حکم صریح، آنچه می ماند اقدامی انقلابی برای تصویب قوانین و مصوبات لازم به منظور خاتمه بخشی به بگومگوهایی است که رهبری به آن اشاره فرموده اند.

امام جمعه تبریز اظهار داشت: جا دارد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسئولان مرتبط و شبکه عظیم روحانیت با تکیه بر یک اراده قوی، برای حفظ سلامت جامعه اسلامی و به منظور مسدود کردن این راه نفوذ تمام قد و مسّرانه به پیگیری این مطالبه به حق که توسط مقام معظم رهبری و مردم عزیزمان مطرح است، بپردارند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه نباید تا حصول نتیجه، این حرکت به کندی و یا خدای نکرده به فراموشی سپرده شود، گفت: حرکت نمایندگان محترم مجلس، شورای عالی انقلاب فرهنگی، روحانیت و مسئولان فرهنگی برای لبیک به نهیب امام حکیم و رهبر فرزانه انقلاب که در اولین مواجهه با این ویروس فرهنگی فرمودند؛ اقدام درخور توجهی می تواند باشد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اینجا جمهوری اسلامی است و باید مبنای تربیت کودکان در آن اسلام و قرآن باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha