جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حوزره

حوزه/ مرتضایی قهرودی در نشستی با مدیر و کارکنان مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان، طلاب را جزء اقشار مظلوم و کم برخوردار کشور خواند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، علی اکبر مرتضایی قهرودی، امروز در بازدید از مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان، با قدردانی از فعالیت های این مرکز، گفت: اقدامات این مرکز برای دیگر مدیران شهرستان کاشان الگو قرار بگیرد .

فرماندار کاشان، طلاب را جزء اقشار مظلوم و کم برخوردار کشور نام برد و خاطرنشان کرد: بعضی اوقات وقتی که دریافتی کم این عزیزان را ملاحظه می کنم، تعجب می کنم.

وی با قدردانی از ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و کارآفرینی مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان به طلاب، افزود: بضاعت کم در برابر کارهای بزرگ مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان وظیفه مسئولان را در خدمت رسانی به طلاب بیشتر می کند.

مرتضایی قهرودی، از حجت الاسلام میثم یوسفی به عنوان یکی از مدیران موفق شهرستان کاشان نام برد و گفت: فعالیت های مرکز خدمات حوزه را در رادیو کاشان برای مردم بازگو خواهم کرد.

خدمت رسانی مرکز خدمات حوزه کاشان به ۵ هزار طلبه

حجت الاسلام میثم یوسفی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان هم با ارائه گزارشی از فعالیت های این مرکز، گفت: برگزاری همایش ممتازین فرزندان و همسران طلاب، برگزاری سمینار خانواده، برگزاری اردوهای خانوادگی در مشهد و مناطق زیارتی، راه اندازی توریست مذهبی، و ... از مهمترین فعالیت های این مرکز طی سال گذشته است.

وی با بیان اینکه مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان طی ۴ سال گذشته در ردیف ۱۰ مرکز برتر استان ها قرار گرفته است، ادامه داد: این مرکز در زمینه کارآفرینی و معیشت طلاب در ردیف سه مرکز خدمات برتر کشور قرار دارد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان افزود: ۱۹ مدرسه علمیه خواهران و برادران کاشان، نطنز، قمصر، برزک و نراق با بیش از ۵ هزار طلبه تحت پوشش مرکز خدمات حوزه‌  منطقه کاشان قرار دارند.

شایان ذکر است، فرماندار کاشان همچنین به اتفاق هیئت همراه از ساختمان در دست احداث مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان بازدید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha