جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بازدید آیت الله جزایری از خبرگزاری حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته گفت: پروژه تدوین ویژه نامه ای را در دست اجرا داریم که عنوان آن «طلبگی به سبک سید علی » است و در آن شاخصه های رفتاری در زی طلبگی مقام معظم رهبری را مد نظر قرار داده و به طلاب منتقل می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی که در حاشیه بازدید از خبرگزاری حوزه برگزار شد، ضمن ارائه گزارش عملکرد رسانه رسمی حوزه گفت: در طول چند سال اخیر تولیدات مختلفی در زمینه رسانه های مکتوب و مجازی داشته ایم که نشریه «افق حوزه» و سایت خبرگزاری «حوزه» از اصلی ترین های آنها بوده اند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این ها تولیدات چندرسانه ای، ویژه نامه هایی که این مرکز تولید نموده در موضوعات و مناسبت های ویژه و مورد مطالبه جامعه حوزوی بوده است؛ ویژه نامه هایی را با موضوعاتی مانند: راه و رسم طلبگی و روند تحصیلی طلاب، مبارزه با الحاد جدید، معرفی چهره های حوزوی و سایر موضوعات مرتبط با حوزه علمیه تاکنون توانسته ایم  تولید و منتشر کنیم.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، گفت: امیدواریم بتوانیم مطالبات رهبری از رسانه را به نوبه ی خود و به خوبی اجرایی کنیم.

وی اظهار داشت: نیروهای فعال در رسانه رسمی حوزه به صورت جهادی و با تلاش فراوان در عرصه ی رسانه و فضای مجازی فعالیت دارند و به دنبال انتقال تولیدات و عملکردهای حوزه های علمیه سراسر کشور، بلکه جهان تشیع به مخاطبین خود هستند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: با مراکز آرشیوی انقلاب اسلامی همچون صدا و سیما و مرکز اسناد انقلاب اسلامی تعاملات خوبی برقرار کرده ایم و از محتوای آنها در تولیدات خود بهره می بریم.

وی خاطرنشان کرد: پروژه ای در دست اجرا داریم که موضوع آن «طلبگی به سبک  سید علی» است و در آن شاخصه های رفتاری در زی طلبگی مقام معظم رهبری را مد نظر داریم و به طلاب منتقل می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha