جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهدی نجم - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نجم گفت: به منظور توسعه و ترویج و نشر فرهنگ و معارف دینی، حوزه علمیه تمام قد در خدمت رسانه ملی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نجم، در نشست مشترک صداوسیما مرکز سمنان با حوزه علمیه خواهران این استان به منظور تفاهم و تقویت راه‌های همکاری فی مابین اظهار داشت: نگاه ویژه صداوسیما به حوزه علمیه برای ما بسیار ارزشمند است و خدا را شاکر و خرسندیم از اینکه امروز مدیری که متخلق به اخلاق و ملبس به لباس روحانیت هستند، سکان دار این رسانه در استان سمنان هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان تصریح کرد: حضور امروز مدیرکل صدا وسیما مرکز سمنان، حکایت از نگاه قشنگ ایشان و رسانه ملی به این کار و ترویج فرهنگ دینی است.

وی افزود: به منظور توسعه و ترویج و نشر فرهنگ و معارف دینی، حوزه علمیه خواهران و برادران استان سمنان تمام قد در خدمت رسانه ملی است.

حجت الاسلام و المسلمین نجم  خاطرنشان کرد: آنچه که وظیفه ماست همان انسان سازی را که دنبالش هستیم، هر مجموعه ای که بتواند به ما کمک کند در خدمتش هستیم و از ظرفیت های آنان در راستای رسالت و وظیفه خود که همان رسالت دینی است، بهره گیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha