شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی مجتمع  آموزش عالی فقه - حجت الاسلام محامی

حوزه/ امام جمعه زاهدان گفت: اگر کسی با نیت خالص و با تلاش و کوشش مجاهدانه در راه حضرات معصومین قدم برداشت قطعا خدای متعال به او عنایت کرده و از فیوضات الهی توسط خود معصومین(ع) بهره مند می شود و طلاب حوزه باید به این مجاهدت خالصانه و کار علمی توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، صبح امروز در گردهمایی طلاب برادر و خواهر، اساتید و کادر آموزشی مدارس علمیه شهرستان زاهدان که با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه در مصلای جمعه زاهدان برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم به مدیر حوزه های علمیه در سخنانی به تبیین اهمیت جهاد علمی و فضیلت آن در دین اسلام پرداخت.

وی گفت: همه ما با ورود به حوزه های علمیه باید همه توان و کوشش خود را برای تهذیب و تربیت نفوس بکار ببندیم و در این راه مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان ساخت: همواره در طول تاریخ جبهه حق و عدالت از کمی نفرات برخوردار بوده است اما نیت های خدایی و خالص  و همچنین اراده و عزم الهی مردمان خدایی این کمی عده و نفرات را جبران کرده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اهل بیت عصمت و طهارت معادن رحمت و هدایت هستند تاکید کرد: اگر کسی با نیت خالص و با تلاش و کوشش مجاهدانه در راه حضرات معصومین قدم برداشت قطعا خدای متعال به او عنایت کرده و از فیوضات الهی توسط خود معصومین(ع) بهره مند می شود و طلاب عزیز نیز باید به این مجاهدت خالصانه و کار علمی توجه ویژه داشته باشند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان ابراز داشت: اگر اهل بیت عصمت و طهارت به کسی توجه کنند آن شخص را بالا برده و سعادت حقیقی دنیا و آخرت را به او می دهند البته شرط رسیدن به این مقام داشتن نیت خالصانه و علم آموزی  از معارف والای آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین محامی در پایان ضمن ابراز خرسندی از سفر آیت الله اعرافی به استان سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد حوزه استان با عنایت ویژه مدیرحوزه های علمیه از جهش خوبی در زمینه های مختلف برخوردار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha