شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
موحدی

حوزه/ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۳۶ هزار، دانش آموز شهیدی که در دفاع مقدس، تقدیم، اسلام و انقلاب شد، محصول تعلیم و ترببت در تراز انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، علی موحدی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، امروز در جمع فرهنگیان شهرستان گناوه گفت: ۳۶ هزار، دانش آموز شهیدی که در دفاع مقدس، تقدیم، اسلام و انقلاب شد، محصول تعلیم و ترببت در تراز انقلاب اسلامی بود.

موحدی افزود: شهید حسین فهمیده ها، بهنام محمدی ها، حسین صافی ها، محمد احمدی جوان و شهید حججی ها، الگوهای بی نظیری هستند که علاوه بر اینکه خود، محصول تربیت تراز انقلاب اسلامی بودند، قطعا هدایت یافته و پرورش یافته، معلمان تراز انقلاب هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: مربیان امور تربیتی، از پیشگامان عرصه دفاع مقدس بودند و در هدایت و راهنمایی سایر عزیزان  بویژه دانش آموزان عزیز، به سمت دفاع شرافتمندانه از دین و میهن و حضور مسوولانه در دفاع مقدس، نقش تاریخی  و موثری داشتند. 

موحدی گفت: برگزاری یادواره های، شهدای فرهنگی و شهدای دانش آموز در مدارس و برگزاری اردوهای راهیان نور را در جلوگیری از تحریف حقایق دفاع مقدس و همچنین جلوگیری از به فراموشی سپردن آن ایام عزتمندی، مهم و اساسی، برشمرد و افزود: معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، برای انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان برنامه های فاخر و موثری اجرا خواهد کرد و در این راه به همفکری، همراهی و همدلی، همه رزمندگان فرهنگی، مدیران، دبیران، مربیان و مشاوران نیازمند است. 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: در شرابط کرونایی، عمده فعالیتهای فرهنگی و پرورشی در فضای مجازی بویژه در بستر شبکه « شاد » شبکه ملی آموزش وپرورش انجام خواهد شد و هیچ فعالیتی تعطیل نخواهد شد.

در این آئین، از جمعی از مربیان، مشاوران، مدیران و سرگروههای درس تفکر وسبک زندگی، در قالب طلایه داران تربیت شهرستان گناوه، تقدیر و تجلیل شد.

در حاشیه این همایش از دارالقرآن و اردوگاه دانش آموزی، شهدای دانش آموز این شهرستان، بازدید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha