جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سفر رهبری به قم

حوزه/به بهانه دهمین سال سفر رهبر معظم انقلاب به قم، صفحه ویژه «پس از ده سال» در خبرگزاری حوزه راه اندازی شد.

 به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، از آخرین  سفر رسمی آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم  که در مهر ماه سال ۱۳۸۹ انجام شد ۱۰ سال می گذرد  و مردم قم و حوزه علمیه آن،  از رهبر فرزانه انقلاب خود در آن سال استقبال بی نظیری داشتند.

بر اساس این گزارش: حضرت آیت الله خامنه ای در مدت ۱۰ روزی که میهمان حوزه علمیه و مردم شریف قم بودند ده ها دیدار رسمی و غیر رسمی با اقشار مختلف مردم از جمله مراجع معظم تقلید، علما، اساتید، طلاب، نخبگان،‌ جوانان، خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران،  ورزشکاران، اصناف مختلف، مدیران و مسئولان دستگاه های مختلف استان قم داشتند.

در این سفر مصوبات خوبی با حضور رهبر معظم انقلاب برای عمران و پیشرفت های مادی و معنوی قم به تصویب رسید و شهر کریمه اهل بیت(ع) برکات معنوی و مادی فراوانی  را به خود دید  که از جمله بعد از گذشت ده سال شاهد رونق و پیشرفت های فراوان در عرصه های مختلف به خصوص بخش های  عمرانی و چهره شهر قم می باشیم.

خبرگزاری حوزه به پاسداشت برکات این سفر به یاد ماندنی، اقدام به تولید محتوا در قالب های مختلف خبر، گفت وگو، گزارش، خاطره، یادداشت، چند رسانه ای و ... کرده است و به همین مناسبت و برای استفاده عموم و دسترسی آسان به این تولیدات، صفحه ویژه ای با عنوان« پس از ده سال» در رسانه رسمی حوزه راه اندازی نموده است.

صفحه ویژه «پس از ده سال»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    0 0
    کدوم صفحه اخوی لینک نداره!