جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اردن کا قرآنی مرکز "البصہ"

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف قرآنی در هفته دفاع مقدس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جواد احمدی منفرد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: برگزاری محافل قرآنی، غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء، بازدید از خانواده شهداء جنگ تحمیلی خصوصاً شهدای قرآنی، برگزاری محافل قرآنی، مسابقات قرآنی در رشته های قرائت و نقاشی با مضامین قرآنی در فضای مجازی، ختم صلوات و تلاوت قرآن هر شب به نیت یک شهید و برگزاری سلسله نشست های بصیرتی از جمله برنامه‌های ایام هفته دفاع مقدس بود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، راه اندازی گروه های مجازی و اختصاص فعالیت‌های گروه با موضوع گرامیداشت دفاع مقدس و قرار دادن موارد مرتبط در گروه، اعم از وصیت نامه شهدا، عکس، خاطرات رزمندگان و...، دستگیری از نیازمندان و ایتام، اجرای نمایشگاه قرآنی در فضای مجازی و سرکشی به خانواده قرآنیان را از دیگر برنامه های قرآنی هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

احمدی منفرد در ادامه، تهیه کلیپ در مورد شهدا و ارسال به فضای مجازی، هر روز یک ختم قرآن کریم هدیه به روح شهدا، برگزاری مسابقه دل نوشته برای شهداء، ارسال وصیت نامه شهدا به گروه های مجازی قرآن آموزان و مربیان و مخاطبین مرکز قرآنی، بیان خاطرات شهدا در گروه قرآن آموزان و مسابقات دلنوشته برای شهدا و نقاشی و انیمیشن را از دیگر برنامه های اجرایی مراکز قرآنی در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این فعالیت‌ها با همراهی ۳۴۰ مرکز قرآنی استان اعم از موسسه و خانه قرآن شهری و روستائی در تمامی اقصا نقاط استان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha