پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بانوی قرانی اردکانی

حوزه/در آستانه اربعین حسینی، با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین اردکان، از بانوی اردکانی که موفق به اتمام حفظ قرآن کریم شده است، تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، خانم ربابه رضا پور از خانواده ای قرآنی و همسر روحانی و مبلغ دینی و خواهر شهید، در سن ۵۷ سالگی موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است.

این بانوی قرآنی، از سال ۱۳۹۳ با حضور در طرح های حفظ قرآن کریم مؤسسه قرآنی نورالزهرا(س) اردکان  و با همت و اراده ای مصمم،  اجزای قرآن کریم را زیر نظر اساتید حفظ قرآن فرا گرفت تا اکنون و در آستانه اربعین حسینی توانست بخش های پایانی طرح حفظ را تکمیل و نام خود را به عنوان حافظ کل قرآن کریم ثبت نماید.

ظهر امروز بنا به دعوت امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اردکان، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس شورای اسلامی شهر اردکان به همراه جمعی از اساتید  و مسئولین مؤسسه قرآنی نورالزهرا(س) اردکان با حضور در منزل این بانوی قرآنی، ضمن تجلیل از ایشان، لوح تقدیر و گواهینامه حفظ کل قرآن کریم را به ایشان تقدیم کردند.

حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر، امام جمعه اردکان در این جمع با اشاره به اهمیت حفظ قرآن کریم، الگو بخشی به جوانان و نوجوانان در حفظ قرآن کریم را لازم دانست و خواستار توسعه فعالیتهای قرآنی در محلات و بخش های مختلف شهرستان شد.

محمد رضا دشتی، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز  ضمن تقدیر از خانواده مختاری و رضا پور و تشکر از متولیان موسسه قرآنی نورالزهرا(س) و نهادهای فرهنگی تحقق فرمان مقام معظم رهبری در راستای تربیت حافظان قرآن را خواستار شد.

حجت الاسلام محمد حسین حاجی اسماعیلی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان در بخشی از این دیدار با اشاره به سختی های فراوان حفظ قرآن، حافظ کل قرآن شدن را توفیقی عظیم از جانب خداوند سبحان دانست که با همت و اراده و عزمی راسخ میسر خواهد شد.

در این دیدار حجت الاسلام مختاری، همسر حافظ کل قرآن خاطراتی از دوران حفظ قرآن خانم رضا پور برای حضار بیان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha