جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تهیه بسته معیشتی حوزه علمیه خواهران اردکان

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) اردکان از تهیه و توزیع بسته های معیشتی و فرهنگی بین نیازمندان به مناسبت میلاد امام حسن عسکری (علیه السلام) خبر داد.

فاطمه ابراهیمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد،  با تبریک میلاد امام حسن عسکری(علیه السلام) و هفته بسیج، دستگیری از نیازمندان و انفاق به مستمندان را از زیباترین خصلت های مومنان حقیقی دانست.

وی بیان کرد: متاسفانه خانواده‌های زیادی به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند و رهایی از این بحران با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب  کمک و مشارکت تمام آحاد جامعه را می‌طلبد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) اردکان افزود: در قالب رزمایش مواسات و همدلی با تلاش و حمایت خیرین و بانوان طلبه اردکانی مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای کمک مومنانه جمع آوری شد.

ابراهیمیان در پایان تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج  و همزمانی با میلاد امام حسن عسکری(علیه السلام) ۳۰ بسته فرهنگی شامل دعای هفتم صحیفه سجادیه، بروشور با موضوع خود مراقبتی در مقابل "کرونا" و ۳۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، خرما، چای، حبوبات و ... بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha