جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جمیری

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت های فرهنگی، مذهبی، قرآنی و اجتماعی اوقاف استان برهیچ کس پوشیده نیست و اینجانب آماده کمک به احیای وقف و موقوفات به مجموعه سازمان اوقاف هستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی عصر پهارشنبه در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با تقدیر از انجام فعالیت های چشمگیر و عام المنعفه اوقاف به جامعه به ویژه از زمان انتشار ویروس کرونا، گفت: فعالیت های فرهنگی، مذهبی، قرآنی و اجتماعی اوقاف استان برهیچ کس پوشیده نیست و آماده کمک به احیای وقف و موقوفات به مجموعه سازمان اوقاف هستم.

حجت الاسلام اسماعیل پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در این دیدار به بیان گزارشی از فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و اوقافی پرداخت و گفت: یکی از برنامه های اجراء شده اوقاف استان در سال جاری حمایت از مستمندان و افرادی که از بیماری کرونا آسیب دیدهاند بوده است.

وی افزود: در این راستا از شروع ویروس کرونا، از محل درامد موقوفات، تاکنون حدود ۳۰ میلیارد ریال در قالب سبد معیشتی به خانواده های نیازمند و آسیب دیده ازکرونا از طریق مراکز افق امامزادگان، موسسات خیریه، کمیته امداد، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین حمایت از خانواده زندانیان با هماهنگی و معرفی اداره کل زندانها صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر ضمن تقاضای عضویت نماینده مردم شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم در فراکسیون وقف مجلس شورای اسلامی، خواستار حمایت از قوانین وقف در مجلس شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha