یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عباس خامه یار رایزن فرهنگی ایران و شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان

حوزه/ رایزن فرهنگی ایران و دبیرکل جنبش امت لبنان در دیداری، مقاومت را تنها راه برای حفظ حقوق ملت ها و شکست استعمار و صهیونیسم دانستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، رایزن فرهنگی ایران و دبیرکل جنبش امت لبنان در دیداری، مقاومت را تنها راه برای حفظ حقوق ملت ها و شکست استعمار و صهیونیسم دانستند.

عباس خامه یار رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان با شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش جنبش امت دیدار کرد. شیخ ولید العمری و شیخ محمود القادری از اعضای هیئت رئیسه این جنبش حضور داشتند.

در این دیدار در خصوص مسائل مشترک بحث و گفتگو شد و بر ضرورت هوشیاری و آگاهی نسبت به طرح ها و پروژه هایی که استکبار جهانی برای مخدوش کردن و هدف قرار دادن دین اسلام اجرایی می کند و در راه آن قدم بر می دارد، تأکید شد.

استکبار جهانی با حمایت از گروهک های تروریستی و تکفیری دین اسلام را مورد هدف قرار می دهد

حاضران در این دیدار با بیان اینکه استکبار جهانی از طریق حمایت از گروهک های تروریستی و تکفیری با انواع ابزار مادی، لجستیکی و رسانه ای، دین اسلام را مورد هدف قرار می دهد، افزودند: آنها همچنین از طریق پخش تبلیغات، فیلم ها و برنامه ها، حقایق را تحریف کرده و نسل جوان را از واقعیت، اصالت و میراثشان منحرف می کنند و این کار را از راه اوهامی که به اهداف استعمار، صهیونیسم و دنباله های آنها خدمت می کند، انجام می دهند.

دو طرف به اوضاع کنونی منطقه پرداخته و بر ضرورت پایداری و مقابله با پروژه ها و اهداف استکباری که به دنبال تسلیم منطقه و ملت های آن برای خدمت به خود و سیطره سیاسی و اقتصادی است، تأکید کردند و گفتند: آنها این کار را از طریق تضعیف توانایی ها و تصرف ثروت های ملت ها انجام می دهند.

محور مقاومت هرگز از پروژه مقاومت دست بر نخواهد داشت

شیخ جبری و خامه یار تأکید کردند: محور مقاومت هرگز از پروژه مقاومت دست بر نخواهد داشت؛ چرا که تنها با مقاومت می توان منافع ملّی و قومی ملت ها را حفظ کرد و تمامی انواع غارت، سیطره و غصب حقوق ملت ها که از طریق پروژه های مختلف متجاوزانه مثل دروغ "معامله قرن" و عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی انجام می گیرد را از بین برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha