پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مراسم تودیع و معارفه معاونین و مدیران شهرک مهدیه

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه معاونین و مدیران شهرک مهدیه قم با حضور مدیر عامل این شهرک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمود ملکدار در مراسم تودیع و معارفه معاونین و مدیران شهرک مهدیه  با اشاره به اربعین حسینی(ع) گفت:  یکی از درسهایی که از اربعین می شود گرفت برنامه ریزی برای آینده است، مدیریت امام حسین (علیه السلام) در مسئله عاشورا به سه بخش قبل از کربلا و حادثه کربلا و مدیریت بعد از کربلا تقسیم می شود.

وی افزود:‌ قسمت سوم که برنامه ریزی برای آینده است بسیار مهم بوده و موجب شد تا همه جان نثاری ها از بین نرود و این مسائل توسط امام حسین (علیه السلام) برای امام سجاد (علیه السلام) و حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) تبیین و برنامه ریزی شده بود تا به جایی که وقتی به مدینه می‌رسند همه جا متحول شده است و این برای ما درس بزرگی است که در همه امورمان برنامه ریزی داشته باشیم همانطور که در آموزه‌های دینی ما می‌فرمایند «‌اِعْمَلْ لِدُنْیَاکَ کَأَنَّکَ تَعِیشُ أَبَداً وَ اعْمَلْ لاِخِرَتِکَ کَأَنَّکَ تَمُوتُ غَداً» و ما باید در عین اعتقاد به آخرت، برنامه‌ریزی دقیق و آینده نگری به دنیا داشته باشیم و همت بلند داشته باشیم و طبق روایات نباید امروزمان با دیروزمان مساوی باشد.

مدیر عامل شهرک مهدیه بیان داشت: ضمن احترام به همه کسانی که در گذشته زحمت کشیدند می‌بایست با برنامه ریزی جدید برای خدمت بیشتر به طلاب و سربازان امام زمان (عجل‌ الله تعالی فرجه الشریف) همت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ملکدار گفت: علاوه بر اینکه حرکت جهادی و تلاش و نظم در امور، وظیفه ما است، اگر خدمتی بتوانیم انجام دهیم و انجام ندهیم در روز قیامت حتما باید پاسخگو باشیم و باتوجه به ظرفیتهای بسیار بزرگ این شهرک، مسئولیت سنگینی بر عهده ما است.

وی ادامه داد: باید با مولایمان حضرت مهدی (عجل‌ الله تعالی فرجه الشریف) عهد ببندیم که خدمتگزار خوبی برای آن حضرت باشیم و هر روز صبح با توسل به آن حضرت کار را شروع کنیم وبدانیم که توسل و انس با حضرت حتما برکت دارد و آن بزرگوار حتما کمک و هدایت خواهند کرد و برای کار در حوزه و طلاب محترم نظر خواهند داشت.

مدیر عامل شهرک مهدیه  در پایان ضمن تشکر از زحمات جناب آقای مهندس عرب و آقای جوادی پور احکام معاونین و مدیران شهرک به شرح زیر قرائت ،ابلاغ و تقدیم کرد که عبارتند از:

    مسئول حوزه مدیریت: حجت الاسلام والمسلمین رضاعلی اصلانی

    مشاور مدیریت در امور مالی شهرک : جناب آقای رضا نفری

    معاون منابع انسانی و مالی: جناب آقای محمد نیک‌آزما

    معاون فنی و مهندسی: جناب آقای مهندس افشاری

    معاون اجرایی: جناب آقای محمدرضا دهپور

    سرپرست مدیریت حراست : حجت الاسلام والمسلمین مجتبی صالحی نور

    سرپرست مدیریت منابع پایدار: جناب آقای حاج بهمن عرب

    مدیر مراکز علمی و آموزشی : حجت الاسلام و المسلمین محمود محققیان

    مدیر امور ساکنین: حجت الاسلام و المسلمین محمد رامندی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha