دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کتاب محمد در تورات و انجیل

حوزه/ مجموعه ۱۴ جلدی دوستان محمد، دیگر اقدامات انتشارات جمکران در راستای نشر معارف مصطفوی است. این مجموعه درباره برخی صحابه برجسته عصر پیامبر (ص) و ارادتمندان بعد از حیات نورانی ایشان است که مراحل نهایی تولید را طی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در آستانه رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله، انتشارات جمکران به منظور عرض ارادت به ساحت آن شخصیت عظیم و نشر فرهنگ ناب محمدی، آثار جدیدی را در دست چاپ دارد.

 

«محمد در تورات و انجیل» به قلم «اسقف داوود بنیامین کلدانی»، دانشمند و کاردینال مستبصری که به تحقیق عمیق و عادلانه در «عهدین» پرداخت.

وی در این کتاب اسرار شگفت آوری در تائید نبوت و عظمت پیامبر اسلام را به رشته تحریر درآورده است.

«محمد در تورات و انجیل» به زبان های مختلف ترجمه شده و دکتر «فضل الله نیک آئین» از فعالان حوزه ترجمه قرآن کریم نیز این اثر را اوائل دهه ۶۰ شمسی به فارسی برگردانده است.

اکنون و پس از سالها مهجوریت این اثر ارزشمند، انتشارات کتاب جمکران بازارائه ای از این اثر ارزشمند را با بهره گیری از ویراستار و کارشناس «زبان عبری» به زیر چاپ دارد.

مجموعه ۱۴ جلدی دوستان محمد، دیگر اقدامات انتشارات جمکران در راستای نشر معارف مصطفوی است. این مجموعه درباره برخی صحابه برجسته عصر پیامبر (ص) و ارادتمندان بعد از حیات نورانی ایشان است که مراحل نهایی تولید را طی می‌کند.

بخش کودک نوجوان «انتشارات کتاب جمکران» به قلم «مجید ملامحمدی» و تصویرگری «اسماعیل چشرخ» این مجموعه بدیع ۱۴جلدی را برای کودک و نوجوانان در آستانه چاپ دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha