یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 923108
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
پدر، عشق و پسر

حوزه/ کتاب صوتی «پدر، عشق و پسر» با محوریت سیره و سلوک حضرت علی اکبر(ع) به عنوان یکی از شخصیت های تأثیرگذار در واقعه کربلا به همت کارگروه رسانه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تولید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه پس از اجرای طرح موفق به فرزندم، این بار در آستانه ایام اربعین با محوریت ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان، کتاب صوتی «پدر، عشق و پسر» را به همت سرویس های مذهبی، فرهنگی و تولید محتوا کارگروه رسانه دفتر نهاد رهبری دانشگاه تولید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صافدل، سرپرست دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی و دولتی تربت حیدریه در این باره، گفت: کتاب «پدر، عشق و پسر» از آثار سید مهدی شجاعی به عنوان اثر منبع این طرح ارزشمند، به سرگذشت حضرت علی اکبر(ع) به عنوان یکی از شخصیت های تاثیرگذار در واقعه کربلا و شخصیت الگوی نسل جوان امروز در زمینه مبانی فکری و اعتقادی پرداخته و در کلیت کتاب، مرور مختصری از واقعه کربلا نیز ارائه شده است.

وی با اشاره به جذبه و اثرگذاری این کتاب در جان و روح مخاطب، خاطرنشان کرد: تبحر سید مهدی شجاعی در روایت رویدادهای مذهبی و تاریخی در قالب داستان که در دیگر آثار این نویسنده همچون «خورشید نیمه شب» و «کشتی پهلو گرفته» اثبات گردیده، سبب شده تا این کتاب برای خواننده تأثیرگذار باشد.

سرپرست دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی و دولتی تربت حیدریه  ادامه داد: این کتاب در ده فصل(مجلس) به شرح زندگانی حضرت علی اکبر(ع) از ولادت تا شهادت ایشان از زبان عقاب، اسب حضرت، برای «لیلی بنت ابی مره» مادر ایشان که به علت بیماری در واقعه عاشورا حضور نداشتند، بازگو می شود که مخاطبان و همراهان ارجمند می توانند ضمن شنیدن این پادکست ها، از محتوای این کتاب نیز بهره ببرند.

شایان ذکر است،  همراهان و مخاطبان ارجمند برای شنیدن این پادکست صوتی می توانند به کانال تلگرامی هم‌قدم به نشانی @nahadthums مراجعه کنند. 

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha