پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست دادگستری یزد

حوزه/رئیس شوراهای حل اختلاف استان یزد از صلح و سازش در پرونده موضوع اختلاف بین سهامداران یک شرکت در ایران و کشور چین به ارزش قریب به ۱۷ هزار دلاری، از طریق ویدئو کنفرانس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» دریزد، محمد رضا حداد زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: موضوع پرونده اختلاف بین سهامداران یک شرکت در شهرستان یزد و کشور چین که این اختلاف قریب به ۴ سال در مرجع قضایی مطرح شده بود .

وی افزود: پس از ارجاع پرونده به شعبه ۲۵ ویژه صنایع و معادن شوراهای حل اختلاف و با فراهم شدن برقراری ارتباط از طریق ویدئوکنفرانس با اصحاب دعوی در کشور چین، در نهایت با همت و تلاش اعضاء این شعبه، اختلاف چند ساله به صلح و سازش منتهی شد.

این مقام قضایی اظهار داشت: شوراهای حل اختلاف ظرفیت بسیار خوبی برای کمک به دستگاه قضایی در اجرای برنامه‌های تحولی قوه قضاییه بوده و خواهد بود .

حداد زاده افزود: شعبه ویژه صنایع و معادن با هدف تسهیل جهت حل و فصل اختلافات مالی فیمابین صاحبان صنایع تولیدی،معدنی ،بازرگانی و ... و ایجاد صلح و سازش تشکیل گردیده است .

وی اضافه کرد: این شورا توانسته با همت و جدیت خود در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری بنام سال جهش تولید نام گذاری شده اقدامات خوبی را در جهت حمایت از تولید و تولیدکنندگان بردارد.

شایان ذکر است باتوجه به تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر نگاه فناورانه در بخش های مختلف قوه قضائیه و تلاش های مستمر معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان خوشبختانه با فراهم شدن زیرساخت های لازم در شوراهای حل اختلاف استان، انجام دادرسی ها به صورت الکترونیکی و بدون استفاده از کاغذ و تشکیل پرونده فیزیکی و از طریق برقراری ارتباط بصورت ویدئو کنفرانس شروع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 0
    ایران موضع خود را درباره مسلمانان سین کیانگ اعلام نکرده ؟!