پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خواهران خوزستان

حوزه/ کارگاه مشاوره ویژه طلاب و دانش‌آموختگان در مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان ملاثانی با حضور استاد برتر حوزه و دانشگاه برگزار شد.

سرکار خانم زهرا حمیدی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی و بایسته‌های طلبگی، اظهارداشت: این کارگاه به‌منظور مهارت افزایی و ارتقای کیفی طلاب و دانش‌آموختگان و با توجه به مشکلات و آسیب‌های فرهنگی در شرایط کنونی جامعه، در محل مدرسه علمیه برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه دوساعته با عنوان سبک زندگی اسلامی و بایسته‌های طلبگی با حضور حجت‌الاسلام موسوی والا، از اساتید برتر حوزه و دانشگاه برگزار شد.

حمیدی، گفت: «راهکارهای تربیت اسلامی فرزندان»، «چگونگی استفاده فرزندان از فضای مجازی در شرایط کنونی»، «ارائه راهکارهای مقابله با مشکلات زندگی» از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه بود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی، با بیان اینکه مشاوره یکی از اصول مهم در زندگی فردی و اجتماعی افراد است، گفت: باید نگاه ما به مسئله مشاوره بسیار جدی باشد و به همین منظور در نظر داریم کلاس‌های مشاوره را به‌صورت دوره‌ای برگزار کنیم؛ از این رو انتظار داریم که دانش‌آموختگان و طلاب بعد از اتمام دوره‌ها و کارگاه‌ها با توجه به نیاز منطقه و با هماهنگی حوزه در مدارس و... وظایف اصلی خود را در این امر انجام دهند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مشاوره قبل از بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: به‌منظور ارتقای سطح علمی طلاب و دانش‌آموختگان، دوره تربیت کودک و سواد رسانه در طی چندین جلسه با حضور اساتید فرهیخته و توانمند استانی و برون استانی برگزار شد اما متأسفانه با شیوع بیماری کرونا متأسفانه قادر به برگزاری ادامه جلسات نبوده‌ایم که امروز با توجه به درخواست مکرر طلاب و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توانستیم کارگاه دو ساعته برگزار کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha