پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، با بیان اینکه سازش با رژیم صهیونیست حرام قطعی است، گفت: استراتژی اصلی اروپا و بعد از آن آمریکا تسلط بر جهان اسلام از طریق قدرت بخشیدن به اسرائیل و ایجاد تفرقه بین اسلام و مسلمین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در همایش حقوقی پیامدهای عادی‌سازی امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی که در سالن امام خامنه‌ای مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد، اظهارداشت: قرآن کریم تکلیف مسلمانان را در روابط خود با کفاری که قصد سلطه بر مسلمانان دارند را روشن و روابط آن‌ها تا ابد ممنوع کرده است.

وی افزود: خداوند مسلمانان را از ایجاد رابطه با کفاری که با آن‌ها جنگ کرده‌اند و آن‌ها را از خانه و دیار خود رانده‌اند، نهی کرده و مقاومت را تنها راه در برابر کفار سلطه‌جو معرفی می‌کند؛ درنتیجه سازش مسلمانان با صهیونیست‌ها حرام قطعی و قرآن آن را منع کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، بیان کرد: در طول تاریخ تنها قومی که چندین بار مورد غضب الهی قرار گرفته‌اند، قوم یهود بوده است و این صهیونیست‌ها که تندروهای یهودی هستند قصد سلطه بر همه کشورهای اسلامی بلعیدن کل جهان را در سر دارند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: استراتژی اصلی اروپا و بعد از آن آمریکا تسلط بر جهان اسلام از طریق قدرت بخشیدن به اسرائیل و ایجاد تفرقه بین اسلام و مسلمین است.

وی افزود: از ابتدا و تأسیس رژیم جعلی اسرائیل جریانی در جهان اسلام ایجاد شد که محور سازش با صهیونیست‌ها را میان کشورهای اسلامی بود و برای تبلیغ و تلاش می‌کرد و آن جریان همین وهابیت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، با بیان اینکه موجودیت رژیم سعودی و دلالی برای سازش با اسرائیل به علت رابطه ماهیتی آل سعود و محمد ابن عبدالوهاب با یهودیت است، گفت: در واقع پیشینه آل سعود و محمد ابن عبدالوهاب به قوم یهود برمی‌گردد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، در ادامه اظهارداشت: عربستان سعودی نه‌تنها هیچ حرکتی برای ایستادگی در برابر صهیونیست‌ها نکرد! بلکه در تمام زمان‌ها برای سازش تلاش می‌کرد؛ در واقع پشت پرده همه سازش‌ها عربستان وجود دارد و بر این اساس، سازش با اسرائیل ننگین‌تر از معاهده کمپ دیوید است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: پس از بیداری اسلامی در کشورهای پادشاهی خلیج‌فارس، دشمنان قصد کردند که جریانی شبیه به آن را در کشورهای طرفدار مقاومت همچون سوریه، عراق، یمن و لبنان ایجاد کنند که با رشادت‌های نیروهای مقاومت در منطقه به محوریت ایران اسلامی شکست خوردند؛ اما آن‌ها اکنون امنیت خود را در این می‌بینند که پای رژیم صهیونیستی را به خلیج‌فارس باز کنند تا اسرائیل در کنار مرزهای ایران ایجاد تهدید کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، با تأکید بر اینکه اساس برنامه سازش بحرین و امارات حفظ اسرائیل است، بیان کرد: اسرائیل حیات خود را فقط در نزدیک به شدن به ایران می‌بیند و از امارات به‌عنوان پایگاه نظامی استفاده کند تا به ایران نزدیک باشد! البته حضور آن‌ها از قبل بوده اما اکنون به‌صورت رسمی و علنی شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، اضافه کرد: بحرین نیز که در داخل کشورش مشکلات فراوانی با مردم دارد نیاز به چتر امنیتی داشت که فکر می‌کند با آمدن رژیم صهیونیستی می‌تواند صدای اعتراض مردم را خاموش کند.

وی در پایان گفت: قطعاً نابودی اسرائیل به دست نیروهای مقاومت با محوریت ایران خواهد بود و عادی‌سازی روابط نه‌تنها آن‌ها را نجات نخواهد داد بلکه صهیونیست‌ها را یک‌قدم به مرگ نزدیک‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha