دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام محسن حیدری - خوزستان

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری، موضوع پیشنهادی که بعضی از مسئولین دولتی در راستای اجرای سند ۲۰۳۰ ارائه داده‌اند را منافقانه خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری، در جمع روحانیون اهوازی، پیرامون سند ۲۰۳۰، اظهارداشت: در این هفته که مجلس شورای اسلامی بودجه سال ۱۴۰۰ را بررسی کرد، معلوم شد سازمان برنامه و بودجه برای پیاده کردن سند ۲۰۳۰ یک ردیف بودجه ای برای سازمان آموزش و پرورش تعیین کرده است.

وی ادامه داد: بعد از این ماجرا، وزیر آموزش پرورش در بیانیه‌ای نسبت به این سند اعلام انزجار کرده‌اند و بیان کرده که سند تحول آموزش و پرورش ملاک آنهاست. او در ادامه تصریح کرده خبر مطرح شده مربوط به برنامه ششم است و اشتباهی صورت گرفته است. به این ترتیب وزیر آموزش و پرورش خودش را تبرئه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، بیان کرد: دو نکته در این ماجرا وجود دارد، اولا برنامه ششم مربوط به امسال نیست و از سال ۹۵ مطرح شده، معلوم می شود در این سالها به صورت پنهانی برای اجرای سند ۲۰۳۰ برنامه ریزی می کردند ولی اسم آن را نمی آوردند. الان که قضیه لو رفته است می گویند اشتباهی رخ داده است!

وی افزود: گویا کسانی که سعی در اجرای سند ۲۰۳۰ دارند نمی دانند این سند چه عواقبی درپی دارد! اجرای این سند یعنی فاسد کردن جوانان جامعه. هم فساد اخلاقی هم فکری و هم فساد سیاسی، نمونه آن را در عراق دیدیم، در کشور عراق سند ۲۰۳۰ اجرا شده است و نتیجه آن تظاهرات سال گذشته شد. در عراق جوان‌های محصل و دانشگاهی را در قالب اردوهای چند روزه به صورت مختلط با هم به اردوگاه‌ها می برند و کار فکری بر روی ذهن آنها انجام می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری در پایان اظهار داشت: خوشبختانه مجلس کنونی در این قضیه خوش درخشید و جلوی آن ایستاد، امیدواریم این نفاق ها ریشه کن شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha