سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024

حوزه/ در جامعه امروز نیاز به مبلغان خواهر که بتوانند فعالیت و دغدغه های انقلابی و رهبری را به گوش بانوان برسانند احساس می شود و لازم است طلاب با مسائل روز دنیا آشنا باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام حسین حاتمی در نشست هم اندیشی که در مدرسه علمیه حضرت  خدیجه(سلام الله علیها) بهاباد، گفت: مدرسه علمیه خواهران بهاباد ازسال ۱۳۹۲شروع به کار کرد و از آن جایی که این شهرستان موقعیت بسیار خوبی برای پذیرش طلبه دارد، خوشبختانه روز به روز بر تعداد علاقمندان این مکتب اضافه می شود.

وی اضافه کرد: مسئولان  مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بهاباد از این ظرفیت، نهایت استفاده را برده و محوریت فعالیت خود را بر تربیت خواهران مبلغ بگذارند.

حجت الاسلام حاتمی افزود: در جامعه امروز نیاز به مبلغان خواهر که بتوانند فعالیت و دغدغه های انقلابی و رهبری را به گوش بانوان برسانند احساس می شود و لازم است طلاب با مسائل روز دنیا آشنا باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد با اشاره به اینکه خوشبختانه از طلاب در زمینه های تبلیغی مدارس امین، موسسه های فرهنگی و هنری، و ... استقبال خوبی به عمل می آید، افزود: طلاب نباید تنها برای اشتغال درس بخوانند، بلکه لازم است محوریت خود را بر تبلیغ دین بگذارند.

وی، انقلابی بودن طلاب را حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: طلاب علاوه بر عامل بودن به فرمایش ها رهبری باید گسترش دهنده فرهنگ دینی و سخنان رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی و حقیقی باشند.

ارائه گزارش فعالیت طلاب در زمینه های فرهنگی و تبلیغی توسط مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه( سلام الله علیها) بهاباد از دیگر برنامه های این نشست بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha