جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بحرین

حوزه/ ملت بحرین در ادامه تظاهرات های مختلف خود علیه عادی سازی کشورهای عربی با اسرائیل در روز جمعه با شعار "از بحرین تا فلسطین صدای واحد مخالفت با عادی سازی" بار دیگر اعتراض و مخالفت خود با عادی سازی را اعلام کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، جمعیت العمل الاسلامی بحرین اعلام کرد: جمعه مقاومت در برابر عادی سازی در بحرین با تظاهرات بحرینی ها علیه اقدام چند کشور عربی و رژیم آل خلیفه در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی برگزار شد.

بر اساس این گزارش ، روز گذشته منامه پایتخت بحرین شاهد تظاهرات خشم ملت بحرین بود که عادی سازی با رژیم غاصب قدس را محکوم نمودند. بحرین در روزهای گذشته عرصه تظاهرات متعدد در اعتراض به اقدام رژیم آل خلیفه در بر قراری رابطه با اسرائیل بوده است.

مردم در تظاهرات اعتراض آمیز خود علیه این اقدام آل خلیفه با حمل پلاکاردهایی که روی آن ها نوشته شده بود؛ نه به عادی سازی، اینجا بحرین صدای فلسطین، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، تا ابد با عادی سازی مبارزه می کنیم و صهیونیست ها را از کشورمان بیرون می کنیم، از بحرین تا فلسطین صدای واحد مقاومت در برابر عادی سازی اعتراض خود را به رژیم آل خلیفه اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha