شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدرسه علمیه بندپی بابل

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل گفت: حضور فعال طلاب در سطح جامعه و فضای مجازی برای بالا بردن سطح اندیشه و بصیرت جامعه، زمینه ساز امر ظهور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم ابراهیمیان به مناسبت آغاز ولایت امام زمان(عج) در نشست مجازی با طلاب مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل، اظهار داشت: ترویج سبک زندگی دینی مخصوصا سبک زندگی اهل بیت(علیهم السلام)، جامعه را از تمام جهات اقناع و اخلاق فردی و اجتماعی را رشد می دهد.

وی تصریح کرد: برای تحقق امر ظهور باید دو بُعد فردی و اجتماعی تقویت شود، اینکه هر فردی به تنهایی انسان خوبی باشد کافی نیست، بلکه باید در جهت از بین بردن جهل فکری مردم، تلاش و سطح آگاهی و بصیرت آنها را بالا ببرد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل ادامه داد: آیه «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ» به معنای همکاری آحاد جامعه برای تعجیل در فرج است و «رابطوا» یعنی حواست به دیگران هم باشد و به معنای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: جامعه منتظر، جامعه ای است که در آن فرهنگ ولایت‌پذیری، کمک مؤمنانه، امر به معروف و نهی از منکر، رعایت اخلاق فردی، اجتماعی و سیاسی نهادینه شده باشد.

ابراهیمیان خاطرنشان کرد: بیعت با امام زمان(ع) به معنای بالا بردن بصیرت در ولایت پذیری با توجه به تمام مشکلات سیاسی و اقتصادی و همچنین گوش به امر ولی فقیه بودن تا تحقق امر ظهور است.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha