پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مرکز رسانه ای صف

حوزه/ شبکه رسانه‌ای صف با ۲۰ عنوان و ۷۴ اثر در یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد، مسئول مرکز رسانه‌ای صف، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: با اشاره به تولیدات این مرکز رسانه‌ای که برخی از آن‌ها را نیز به جشنواره فیلم عمار ارسال کرده است، اظهارداشت: آثاری که در یازدهمین جشنواره مردمی فیلم ثبت شده‌اند شامل ۲ فیلم کوتاه،  ۲ نماهنگ، ۱۱ مستند بلند، ۱۹ عنوان پویانمایی، ۵ مجموعه آنونس تلویزیونی و عنوان برنامه ترکیبی تلویزیونی در موضوعات مختلف معارفی اجتماعی می‌باشد.

وی با اشاره به جدیدترین مستندهای چهره‌نگار تهیه شده در شبکه رسانه‌ای صف تأکید کرد: مستند «زمانِ حسین» در قالب مستند پرتره با محوریت روحانی آزاده‌ای که هشت سال در بند اسارت رژیم بعث بود اخیراً تهیه و تولید شده است.

این فعال فرهنگی اضافه کرد: مستند «زمانِ حسین» دومین اثر ارسال به جشنواره فیلم عمار است که عنوان مستند، از نام شخصیت اصلی مستند که محمد زمان بزاز نام دارد الهام گرفته شده است؛ وی در دوران اسارت روضه‌خوانی را در اردوگاه‌های اسرا پیشه گرفته بود و حال و هوای معنوی را در میان آزادگان با نام حسین بن علی دو چندان می‌کرد.

وی در این خصوص گفت: تصویربرداری این مستند در چندین لوکیشن به میزبانی دو کشور ایران و عراق انجام شده است.

حجت‌الاسلام امینی موحد، ادامه داد: مستند دیگری با عنوان «ما اهل کوفه هستیم» با محوریت روحانی مجاهدی که همه‌ساله در حال خدمت به زوار ایرانی سیدالشهدا در کوفه است، نیز در سال۱۳۹۸ تهیه و تولید شد. در این مستند «شیخ وجیه المویل» از طلاب حوزه علمیه نجف شخصیت اصلی این مستند همه‌ساله در حال خدمت‌رسانی به زوار اربعین خصوصاً زائران ایرانی است. او هرسال منتظر میزبانی از کاروان طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز است و در معیت آن‌ها از کوفه به سمت کربلای معلی پیاده‌روی اربعین را آغاز می‌کند.

وی تأکید بر موضوعات مختلف اجتماعی و همچنین معارفی را از دغدغه‌های مهم تولیدکنندگان این آثار دانست و بیان کرد: آنچه در سال ۹۹ اولویت اساسی شبکه رسانه‌ای صف بوده و هست و ارزیابی‌های این مجموعه نیز بر همین شاخصه‌ها قرار گرفته، تولید برنامه‌های فاخر منطبق بر بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب می‌باشد.

حجت‌الاسلام امینی موحد در پایان با اشاره به لزوم حمایت از گروه‌های مردم‌نهاد رسانه‌ای گفت: شبکه رسانه‌ای صف که توسط جمعی از طلاب و دانشجویان هنرمند خوزستانی اداره می‌شود در عصر رسانه تمام تلاش خود را برای تولید محتوای فاخر دینی خواهد کرد و انتخاب شعار «حوزه و فضای مجازی» توسط مدیریت حوزه علمیه نیز رسالت ما را دوچندان کرده است.

لازم به ذکر است «مستند شهدای محرم»، « ویژه‌برنامه موکب»، «ویژه‌برنامه شادباش»، «فیلم کوتاه زنگ انشاء»، «فیلم کوتاه مترجم گوگل»، «مجموعه تلویزیونی چهارده خورشید»، «مستند رزمنده سفیدپوش»، «مجموعه  مستند روایت جهاد»، «مجموعه تلویزیونی سین هشتم»، «مجموعه تلویزیونی فراق اربعین»، «نماهنگ موج خروشان»، «نماهنگ سردار آسمانی»، «مجموعه سه قسمتی پویانمایی عین الاسد»، «نماهنگ خداحافظ فرمانده»، «و موشن گرافیک آثار دعا در دفع بلا» عناوین مهم‌ترین تولیداتی است که امسال از سوی مرکز رسانه‌ای صف، به جشنواره عمار راه پیدا کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha