سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله سید رضا فاضلیان

حوزه /  نماینده ولی فقیه در همدان، مدیر حوزه علمیه استان و استاندار همدان در پیام مشترکی ضمن تسلیت ارتحال عالم ربانی آیت الله فاضلیان، فردا سه شنبه ۶ آبان را در استان عزای عمومی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان،  نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه استان و استاندار همدان در پیام مشترکی ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال عالم ربانی آیت الله سید رضا فاضلیان، فردا سه شنبه ۶ آبان را در راستای تجلیل و تکریم این عالم گرانقدر در استان همدان عزای عمومی اعلام کردند.

در این پیام آمده است:

اِذَامَاتَ العَالِمَ ثَلَمَ ثُلْمَهً فِی الِاسلامِ لاَیَسُدّها شَیء

ارتحال عالم ربانی و پرهیزکار "حضرت آیت الله حاج سید رضا فاضلیان" موجب تاسف و تالم بسیار گردید.

فقدان این عالم گرانقدر که سالیان پربرکت عمر شریفشان در اکتساب علم و تقوا و ورع و خدمت به اسلام و انقلاب و حوزه‌های علمیه صرف شد مصیبتی جبران ناپذیر است.

آیت الله حاج سید رضا فاضلیان که در راه کسب علم و فضلیت از محضر علما و اساتید بزرگی همچون حضرت آیت الله العظمی آخوند ملاعلی معصومی همدانی بهره‌مند گردیدند به سبب زندگی زاهدانه، بندگی خالصانه و نفس گرم خود همواره به عنوان اسوه پاکی و پارسایی مورد توجه و رجوع طلاب و روحانیون، جوانان و اقشار مختلف مردم مشتاق پاکی و معنویت بودند.

این عالم مجاهد در دوران ستم شاهی به سبب مبارزه با رژیم منحوس پهلوی بارها توسط ساواک دستگیر و به زندان افتادند و پس از ان در دوران دفاع مقدس همواره با حضور در جبهه های حق علیه باطل موجب دلگرمی رزمندگان بودند و با بسیار از شهدای گرانقدر عقد اخوت بستند.

بیش از سه دهه حضور حضرت آیت الله سید رضا فاضلیان در کسوت امامت جمعه منشا خیرات و برکات و وحدت  برای مردم مومن و خداجوی استان بویژه مردم شریف همدان و ملایر بود.

ضمن تسلیت این ضایعه دردناک  به آستان مقدس حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، فرزند بزرگوار و بیت مکرم، حوزه‌های علمیه،  مردم شریف استان همدان بویژه مردم مومن ملایر و عموم علاقمندان به ایشان، علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن فقید سعید از درگاه خداوند سبحان مسئلت نموده، سه شنبه ۶ آبان ماه را در راستای تجلیل و تکریم آن عالم گرانقدر در استان همدان عزای عمومی اعلام می نمائیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha