پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله فاضلیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان در پیام رحلت آیت الله سید رضا فاضلیان از علمای استان همدان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان در پیامی رحلت عالم پارسا،  فقیه عارف و مجاهد نستوه و استاد اخلاق آیت الله سید رضا فاضلیان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
اذا مات المومن الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شیء

رحلت عالم پارسا، فقیه  عارف و مجاهد نستوه و استاد اخلاق حضرت آیت الله سید رضا فاضلیان (رضوان الله علیه) قلب همه مومنین خصوصا مردم قدرشناس دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان را دغدار نمود.

این شخصیت والامقام از جهت معنوی و اخلاقی اسوه ای کم نظیر در عصر ما بود تقدس و تقوا، ذکر مدام و خلوتهای عارفانه از او چراغ هدایتی برای طالبان اخلاق و معنویت ساخته بود، مجاهدتهای آن مرد بزرگ در مبارزه با رژیم طاغوت و حضور مکرر ایشان در جبهه های نبرد مایه دلگرمی مجاهدان و رزمندگان اسلام بود.

این فقیه بصیر به امر امام عظیم الشان (رضوان الله علیه) و بعد از امام با تایید حضرت امام خامنه ای (دام ظله) عهده دار امامت جمعه بودند و مردم ولایتمدار همدان و ملایر سالهای متمادی از خطبه های ایشان فیض معرفتی و بصیرت انقلابی و از رفتار و منش ایشان درس ولایتمداری، تقوا و ساده زیستی و پیروی محض از ولایت فقیه را می آموختند.  

اینجانب این ضایعه مولمه را خدمت حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای دام ظله، مراجع معظم تقلید حفظهم الله، آقا زاده مکرم و بیت معظم ایشان، اساتید و طلاب حوزه های علمیه و عموم دوستداران ایشان و مردم عالم پرور استان همدان تسلیت عرض نموده و برای ایشان غفران الهی و حشر با اهل بیت علیهم السلام و برای بازماندگانشان صبر و اجر مسئلت دارم.

سید مصطفی موسوی اصفهانی 
نماینده مردم شریف استان  در مجلس خبرگان و مدیرحوزه علمیه استان همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha