پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عباس کعبی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم توضیحاتی درباره اطلاعیه جامعه مدرسین درخصوص سید کمال حیدری ارائه کرد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم توضیحاتی درباره اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  در خصوص سید کمال حیدری ، ارائه داده که به این شرح است:

توضیحاتی در باره اطلاعیه مهم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در باره سید کمال حیدری


 ۱_ این اطلاعیه بعد از مطالعه و دقت در همه نوشته ها و اظهارات ایشان در جلسات متعدد جامعه مدرسین  و نیز  بررسی های لازم و اتمام حجت با ایشان صادر گردیده است. 

۲_  هدف از این اطلاعیه پایان دادن به فتنه گری و صیانت از عقاید شیعه و جلوگیری از اضلال و انحراف جامعه  و اعلام موضع حق  در باطل بودن  سخنان خلاف اصول و موازین مسلم و مورد اتفاق است.

  ۳_ ایشان به ناحق  مدعی جایگاه علمی حوزوی و برخوردار از تریبون رسمی درگذشته بود. بنابراین روشنگری توسط جامعه مدرسین در باره ایشان و امثال آن ضروری و  وظیفه شرعی است.  
 عباس کعبی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    9 2
    جامعه مدرسین یعنی آقای یزدی ؟ چرا سایر افراد جامعه پای این سند را امضاء نکرده اند؟
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    5 6
    خداوند متعال و امام زمان علیه السلام وجود پر خیر و برکت علامه سید کمال حیدری را از گزند بلیّات محفوظ بدارد. هرچند ایشان بیدی نیستند که از این فوتها بلرزند
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    1 2
    با عرض سلام و درود محضر محترم و مبارک حضرات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اقدام به‌جا و متین شما در جهت تصفیه و تهذیب حوزه‌های علمی از وجود عناصر کژاندیش و واپس‌گرا، ستودنی است. راه و روش "کمال حیدری" همان راه و روش "شلمغانی" و... است که هدفی جز ایجاد انحراف و افتراق در صراط مستقیم و قویم شیعه و تضعیف تشیع ندارد. به راستی که با این اقدام انقلابی شما، حدیث شریف "اذا ظهرت البدع فعلی العالم ان یظهر علمه" جامه تحقق پوشید و شما مصداق بارز عالمان مبارز با بدعتها گردیدید. چه افتخاری بالاتر و والاتر از این‌که خدای مهربان به انسان توفیق مبارزه با بدعت و خرافه دهد تا با شمشیر علم و معرفت و بصیرت، جهالت و ضلالت و گمراهی را سر بِبُرَد. طوبی لکم و حسن مئآب
  • شهیدی IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    1 2
    ای کاش به جای طرد دیگران دست شان را میگرفتید حیدری مهمان ما ایرانیهاست و ما میهمان نجیب خود را که فردی حامی اصول اهل بیت و انقلاب است را محترم میشماریم جامعه مدرسین جلوی تحریفات روحانی را بگیرد
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    1 0
    ای کاش آقای کعبی متن بیانیه را هم می خواندند