جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مستندی از«آلوارو آلتامیراندا»

حوزه/شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی، یکشنبه ۱۱ آبان ماه مستند «آنچه جنگ برای ما به یادگار گذاشت»، ساخته آلوارو آلتامیراندا کلمبیایی، محصول همین شبکه را روی آنتن می برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در مستند «آنچه جنگ برای ما به یادگار گذاشت» پیامدهای درگیری و جنگ مسلحانه درمنطقه‌ای حاصلخیز تحت عنوان «Montes de María» واقع در کشور کلمبیا مورد واکاوی قرار  می گیرد. منطقه‌ای که در گذشته‌های نه‌چندان دور یکی از قطب های تولید محصولات کشاورزی کلمبیا بود، اما اخیرا به دلیل بی‌توجهی دولت و همچنین فقدان سیاست های درست، این تولیدات به صفر رسیده و به محلی برای درگیری چریک ها و شبه نظامیان تبدیل شده است.

به عبارتی دیگر، در منطقه کوهستانی «Montes de María»، کشاورزی جای خود را به جنگ و درگیری داده و سرنوشت و آینده مردم این منطقه را تحت تاثیر قرار داده و چیزی جز ویرانی و نقل مکان را برای ساکنان آن به دنبال نداشته است..

در این مستند با کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در این منطقه نیز گفت‌وگو و به دغدغه های آن ها از جمله عدم توجه و حمایت دولت از آن ها و تاثیر این درگیری ها بر تمامی وجوه زندگی آنان پرداخته خواهد شد.

مستند «آنچه جنگ برای ما به یادگار گذاشت»، تولید سال ۲۰۱۷ هیسپان تی وی به تهیه‌کنندگی آلوارو آلتامیراندا یکشنبه ساعت ۳:۳۰ به وقت تهران روی آنتن هیسپان تی وی می‎رود و تکرار آن همان روز  ساعات ۸، ۱۴ و ۲۰:۳۰ و روز پنجشنبه  ساعت۳۰ دقیقه بامداد روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha