سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری تنکابن

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری(ره)تنکابن گفت: انقلاب اسلامی با تاسی از نهضت نبوی با محوریت وحدت شکل گرفت و حکومت جهانی نیز در همین راستا تحقق پیدا می کند.

خانم مریم السادات مینویی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران ضمن تبریک میلاد حضرت رسول الله(ص) و امام جعفر صادق(ع) بیان این که اسلام بر پایه وحدت بنا گذاشته شده است، اظهار کرد: تاکید زیادی در قرآن کریم، حدیث و سیره پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله وسلم) و ائمه اطهار (علیهم السلام) بر وحدت و انسجام اسلامی صورت گرفته است که باید همه مردم و مسئولان دست به دست هم داده و در راستای حفظ و تحکیم آن در جهت تحقق اهداف ظهور، حرکت کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با تاسی از نهضت نبوی با شعار و محوریت وحدت شکل گرفت و با تمسک به همین اصل پیروز شد و امروز نیز قوام و استمرار آن با وحدت و یکپارچگی مردم حول ولایت رهبر معظم انقلاب محقق خواهد شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری(ره)تنکابن اظهار کرد: دشمنان اسلام با راهبرد ایجاد تفرقه و گسست در بین مردم هر روز نقشه‌ها و فتنه‌های رنگارنگی را تدارک می‌بینند، از این رو جامعه باید با این گونه حوادث بسیار هوشمندانه برخورد کرده و در دام دشمن نیفتد و و در آینده هدفی که از غدیر مد نظر بوده را با تمسک از سیره نبوی به امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) متصل شود.

وی گفت: حکومت جهانی در راستای وحدت اسلامی تحقق پیدا می کند؛ به همین خاطر مسلمانان باید توجه داشته باشند که تفرقه ها را کنار گذاشته و در راستای اصلاح جامعه کوشا باشند، تا ان شاءالله زمینه ساز ظهور حضرت مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشند.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha