پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام فاضلی

حوزه/ حجت الاسلام فاضلی گفت: برخی‌ انسان‌ها در دنیا دوست دارند به منافع و درآمد زیاد برسند و گاهی برای این‌کار تن به هر ذلتی می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام شیخ سعید فاضلی امروز در جلسه اخلاق مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی که در حسینیه این مدرسه برگزار شد، با بیان این‌که عده‌ای برای رسیدن به امکانات دنیوی دست به هر کار غیر شرعی می‌زنند، اظهار داشت: برخی‌ انسان‌ها در دنیا دوست دارند به منافع و درآمد زیاد برسند و گاهی برای این‌کار تن به هر ذلتی می‌دهند.

وی در ادامه افزود: طلبگی مسیری است که زندگی ابدی را تضمین می‌کند، اما لازمه این تضمین تحمل سختی‌های فراوان است و طلبه باید به فکر آسایش، آرامش و سعادت مردم باشد.

استاد حوزه علمیه آذربایجان‌غربی اضافه کرد: رزق و روزی انسان در دست خدای متعال است و هر کس به خدا توکل کند، پروردگار عالم برای او زندگی‌ رضایت بخشی را تامین خواهد کرد.

وی ادامه داد: عالم باسواد و مورد اعتماد مردم می‌تواند با دستان خالی اما با صداقت و  اتکا به خدای متعال سرونشت جامعه را تغییر دهد و از خود آثار بزرگی به جای بگذارد که نمونه آن را می‌توان در زندگی علمای ربانی مشاهده کرد.

حجت الاسلام فاضلی در پایان یادآور شد: رسول خدا(ص) در زمان خود زحمات زیادی را تحمل کردند تا اسلام جهان شمول شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha