جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اختصاص بودجه در بانک غذای مسلمانان اسکاربورو به سالمندان

حوزه/ بانک غذای مسلمانان  در اسکاربورو کانادا، کمک هزینه‌ای را در نظر گرفته تا از طریق آن به سالمندان و قشر آسیب پذیر جامعه در شرایط شیوع ویروس کرونا کمک‌رسانی شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  toronto، بانک غذای مسلمانان در اسکاربوروی کانادا، کمک هزینه‌ای برای غذارسانی به «سالمندان» اختصاص داده است.

مرکز رفاه مسلمانان اعلام کرد بودجه جدیدی را برای ارائه وعده‌های غذایی تازبه به برخی از آسیب‌پذیرترین افراد در منطقه تورنتوی بزرگ اخصاص داده است.

محمد اقبال‌علی ، مدیر و نایب رئیس خیریه ، روز جمعه درگفت:  کمک های مالی مانند این کمک می کند تا ما در ادامه خدمت به نیازمندان به جلو حرکت دهد.

موسسه خیریه مستقر در اسکاربورو ۴۵ هزار دلار از برنامه زیرساختی توزیع مجدد مواد غذایی اضافی ۵ میلیون دلاری انتاریو دریافت کرده، پولی که برای خرید فریزر ، فضای ذخیره‌سازی یا کامیون‌های یخچال دار برای نگهداری و جمع آوری غذای اضافی و هدایت آن به نیازمندان مورد مصرف قرار گرفته است. به گفته علی این کمک هزینه همچنین شامل کمک به سالمندان و سایر افرادی است که به بانک غذای حلال وابسته هستند.

شاهد خان مدیر اجرایی مرکز در این باره گفت: در این شرایط سخت شیوع ویروس کرونا ما نه تنها درهای مرکز اسلامی را باز نگه داشته‌ایم، بلکه تلاش‌هایمان را برای کمک به جامعه دو برابر ساخته‌ایم.

گفته می‌شود این بانک غذایی در اسکاربورو و میسی‌ساگای کانادا در سال ۲۰۱۹، ۲۶ هزار و ۵۰۰ بازدید برای دریافت کمک را به ثبت رسانده است. به گفته بنیانگذاران، افراد نیازمند می‌توانند با مرکز تماس گرفته و برای دریافت کمک های ثبت نام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha