پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
13 آبان

حوزه/ امام جمعه سربیشه تصریح کرد: همه ما باید با تمام توان در مقابل آمریکا و استکبار جهانی مقاومت کنیم؛ تجربه ثابت کرده هر زمانی کوتاه آمده ایم، دشمن گستاخ تر شده است.

حجت الاسلام احمد نجمی پور امام جمعه شهرستان سربیشه در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در بیرجند، با تبریک ویژه روز دانش‌آموز، اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که بحث استکبارستیزی امر ذاتی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، یادآور شد: این روز بزرگ،یادآور وقایع بزرگی است که هیچ گاه از اذهان فراموش نمی شود.

امام جمعه سربیشه در ادامه با اشاره به فداکاری‌های شهید حسین فهمیده، عنوان کرد: امام راحل (ره) فرموده بودند "رهبر ما آن نوجوان ۱۳ ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ تر است؛ با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید".

حجت الاسلام نجمی‌پور همچنین از شهید فهمیده به عنوان یک الگو و نماد بزرگ برای همه دانش آموزان ایران زمین یاد کرد و گفت: همه ما باید با تمام توان در مقابل آمریکا و استکبار جهانی مقاومت کنیم؛ تجربه ثابت کرده هر زمانی کوتاه آمده ایم، دشمن گستاخ تر شده است.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوس آمریکا، بیان کرد: همه دنیا می‌دانند سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها و دفاتر نمایندگی و پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای جهان، نه یک مکان سیاسی بکه پایگاهی برای جاسوسی‌، خرابکاری‌های‌ گسترده و ایجاد فتنه‌ و آشوب‌در کشورهای هدف است.

امام جمعه سربیشه در پایان با اشاره به قدرت ایران اسلامی، اظهار کرد: امروز به برکت خون شهداء پیام های انقلاب اسلامی به همه جهان صادر شده است و همه دشمنان بدانند که با اشاره ایران اسلامی هیچ نقطه امنی برای آنان باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام/۱۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha