سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امیر بیان

حوزه/ حجت الاسلام مصیّب عاشوری گفت: مؤسسه خطابه امیر بیان به صورت جهادی اداره می شود و هیچ ردیف بودجه دولتی و یا حوزوی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مصیّب عاشوری در آیین افتتاحیه دوازدهمین دوره آموزشی مؤسسه امیر بیان که در محل این مؤسسه در قم برگزار شد، ضمن تشریح قوانین آموزشی آن گفت: در مورد امور آموزشی مؤسسه بنا بر این است طبق برنامه اولیه ای که تدوین شده است، برنامه های مؤسسه اجرایی شوند؛ اما ممکن است در ایام برگزاری دوره آموزشی اتفاقاتی بیافتد و تغییراتی در برنامه ایجاد شود.

وی افزود: برای اطلاع از اخبار این مؤسسه داوطلبان می توانند با نوشتن عبارت «معاونت آموزش مؤسسه امیر بیان» به کانال این معاونت در شبکه اجتماعی ایتا دسترسی پیدا کنند.

حجت الاسلام مصیب عاشوری گفت: برنامه های مؤسسه امیر بیان به صورت آنلاین، آفلاین و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهند شد؛ تعطیلات این مؤسسه بر اساس تقویم رسمی کشور است.

معاون آموزش مؤسسه امیر بیان اظهار داشت: حضور طلاب در کلاس های مجازی و حضوری الزامی بوده و اگر تعداد غیبت های آنان به بیش از یک شانزدهم برسد، اسم آنها از لیست آن کلاس حذف خواهد شد.

حجت الاسلام عاشوری گفت: تابحال ۱۱ دوره را به طور کامل به صورت حضوری برگزار کرده ایم ولی امسال بدلیل شیوع کرونا از روش مجازی هم استفاده می نماییم.

وی بیان داشت: این مؤسسه به صورت جهادی اداره می شود و هیچ ردیف بودجه دولتی و یا حوزوی ندارد.

معاون آموزش مؤسسه امیر بیان عنوان نمود: در این مؤسسه هدف این است  که نیروهای تأثیرگذاری در خدمت به جامعه و نظام اسلامی تربیت شوند .

وی تصریح کرد: گذراندن و اخذ قبولی در فصول تولید سخنرانی و تمرین کارگاهی سخنرانی لازمه ی ورود به مراحل آموزشی بعدی این مؤسسه است.

حجت الاسلام مصیب عاشوری در پایان گفت: تعطیلات این مؤسسه بر اساس تقویم رسمی کشور است و مکان کارگاه ها نیز در مجتمع امین واقع در اول محله سالاریه قم می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha