شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تشویق مسلمانان هادرزفیلد به کمپین «غذادهی به کودکان نیازمند»

حوزه/ جوانان مسلمان در هادرزفیلد در انگلیس به کمپین «هیچ کودکی نباید گرسنه بماند» پیوسته و از اشخاص و سازمان‌ها خواسته‌اند در غذادهی به کودکان نیازمندان در تعطیلات مدارسی همکاری کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از examinerlive، گروه جوانان مسلمان هادرزفیلد در انگلستان به کمپین «غذادهی به کودکان» نیازمند پیوسته‌اند و کمک‌های غذایی را از جامعه برای کودکانی که در تعطیلات زمستانی قادر به استفاده از غذای رایگان مدرسه نیستند، جمع آوری می‌نند.

گفتنی است چندی پیش مارکوس راشفورد مهاجم تیم منچستریونایتد انگلیس کمپینی را با شعار «هیچ کودکی گرسنه نماند» راه اندازی کرده و از آن زمان تاکنون گروه های متعددی از جمله چند سازمان اسلامی و شخصیت‌های مسلمان به این کمپین پیوسته‌اند. گفته می‌شود این کمپین درحالی آغاز شد که اخیرا پیشنهاد نمایندگان حزب کارگر به کنگره بریتانیا برای دادن غذای رایگان به کودکان در مجلس رد شد.

بسته‌های غذایی انجمن اسلامی هادرزفیلد با عنوان «اول انسانیت» تهیه و آماده‌سازی شدند.

اسکند محمود رهبر جوانان منطقه یورکشایر گفت: امسال سال سختی برای همه در تمامی رده‌های سنی و مذاهب بود. این بیماران و افراد مسن که قادر به ترک خانه‌های خود نیستند و چه پزشکان و کارمندان بیمارستانی که به طور  خستگی ناپذیری در تلاش هستند و این وظیفه ما بوده که غذا و ماسک بهداشتی برای آن‌ها تهیه و به خانه و مراکز تحویل بدهیم.

وی افزود: اکنون که مدارس بازگشایی شده‌اند ، بسیاری از والدین نگران رفاه فرزندان خود خواهند بود. ما با رضایت کمک‌رسانی می‌کنیم و از همه مشاغل و سازمان‌ها می‌خواهیم برای تحویل غذا در مدارس همکاری داشته باشند.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha