سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
وحید رمضانی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: با وجود کمبودها، حوزه ها و مدارس علمیه تلاش های بسیاری برای تداوم امور درسی طلاب در فضای مجازی انجام داده و می دهند و امیدواریم که در آینده ای نزدیک بسترهای آموزش در فضای مجازی به استانداردهای روز نزدیکتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام وحید رمضانی، عصر امروز در نشستی با جمعی از اساتید مدرسه علمیه کامیاران اظهار داشت: تداوم  کرونا و از سوی دیگر نامشخص بودن پایان این اپیدمی در کشور بسیاری از برنامه های آموزشی را تحت تاثیر قرار داده است، بنابراین باید راهکارهای استاندارد و درست اتخاذ شود که طلاب در حوزه آموزش آسیب نبینند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: بسیاری از مراکز آموزشی کشور از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس منحوس کرونا، مباحث آموزشی را به فضای مجازی منتقل کردند، ولی باید اذعان کرد به علت نبود زیرساخت های مناسبت و استاندارد هرگز نتوانسته ایم کیفیت آموزش را در این فضا، همسطح آموزش های حضوری کنیم.

وی ادامه داد: با وجود کمبودها، حوزه ها و مدارس علمیه تلاش های بسیاری برای تداوم امور درسی طلاب در فضای مجازی انجام داده و می دهند و امیدواریم که در آینده ای نزدیک بسترهای آموزش در فضای مجازی به استانداردهای روز نزدیکتر شود.

حجت الاسلام رمضانی در پایان گفت: البته در این میان، طلاب نیز باید سواد رسانه ای و آشنایی خود با فضای مجازی را تقویت کنند، زیرا اگر این اتفاق به معنای واقعی روی دهد بسیاری از کمبودها در فضای مجازی کم رنگ خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha