جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

حوزه/دانشجویان و اساتید دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در بیانیه ای، حمله ددمنشانه گروه‌های تروریستی را که منجر به شهادت و مجروح شدن دانشجویان و اساتید دانشگاه کابل شد، شدیداً محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، دانشجویان و اساتید دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در بیانیه ای حمله به دانشگاه  که منجر به شهادت و زخمی شدن  جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه کابل شد، را محکوم کردند.

متن این  بیانیه به شریح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

جنایت غیرانسانی و تروریستی دانشگاه کابل و شهادت دست کم ۲۲ نفر و مجروح شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان در این حادثه تلخ، که اکثریت‌ آن ها از اساتید عالیقدر و دانشجویان گرامی این دانشگاه بودند، موجب تأسف و تأثر ملت بزرگ ایران و بویژه جامعه دانشگاهی شد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه بی المللی امام رضا(ع) اقدامات تروریستی اخیر گروهک ضاله داعش در شهر کابل و شهادت جمعی از مردم افغانستان به ویژه دانشجویان این کشور را که ماحصل توحش غیرانسانی است که مرزهای اخلاق و انسانیت را زیرپا گذاشته و در اوج ناتوانی و عجز دست به چنین رفتار ددمنشانه ای می‌زند را شدیدا محکوم می نماید.

از این رو دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود را با دولت و ملت افغانستان، خانواده های داغدار این دانشجویان و مجروحین این حادثه تروریستی همچنین جامعه علمی و دانشگاهی این کشور اعلام می‌دارد و به نوبه خود این حمله مرتجعانه را محکوم می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha