جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
«تور مساجد» در سارواک مالزی به منظور تقویت گردشگری

حوزه/ مقامات گردشگری در ایالت ساراواک در کشور مالزی اعلام کرده‌اند که قصد دارند به منظور افزایش توان گردشگری در کشور، به ارائه خدمات «تور مساجد» با راهنما اقدام کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thestar، مقامات دولتی در ایالت ساراواک در کشور مالزی، به منظور افزایش توان گردشگری این ایالت، اقدام به برگزاری «تور مساجد» می‌کنند.

وزارت گردشگری، هنر و فرهنگ ایالتی از پیشنهادی برای برگزاری «تور مساجد» به عنوان راهی برای تقویت صنعت گردشگری پشتیبانی کرد.

عبدالکریم رحمان حمزه وزیر گردشگری در این باره گفت که پیشنهاد موسسه خیریه مسجد دولت ساراواک، مطابق با چشم انداز وزارتخانه برای معرفی مکان‌های میراث ایالتی، از جمله مسجد جامع کوچینگ ، به بازدید کنندگان است.

وی گفت: راهنمایان تور ماهر که تبحر کافی دارند می‌توانند در صنعت گردشگری کمک کنند.

وی هنگام راه اندازی کیوسک اطلاعاتی در مسجد شهر کوچینگ گفت: راهنمایان تور نقش مهمی در ارائه اطلاعات در مورد جاذبه های محلی، تاریخچه و اهمیت آنها دارند ، و گردشگران بایستی قدردان آن‌ها باشند.  

به گفته وزیر، تمامی این فعالیت‌ها از تلاش‌های دولت ایالتی به منظور تقویت گردشگری با تمرکز بر میراث فرهنگی این منطقه بوده، وی خاطرنشان کرد: ما اطمینان داریم که بناها و اماکن میراثی ما ، که از نظر فرهنگی و تاریخی غنی هستند، می توانند بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha