جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خانم زهرا داورپناه

حوزه/ معاون ترویج و همکاری‌های علمی پژوهشکده زن و خانواده از برگزاری دوره مجازی «مهارت افزایی سبک زندگی خانوادگی» به همت این پژوهشکده خبر داد.

زهرا داورپناه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از برگزاری دوره مجازی «مهارت افزایی سبک زندگی خانوادگی» به همت پژوهشکده زن و خانواده خبر داد.

معاون ترویج و همکاری‌های علمی پژوهشکده زن و خانواده افزود: این دوره آموزشی مجازی باهدف توانمندسازی فعالان فرهنگی در حوزه سبک زندگی و بهره‌گیری از هم‌اندیشی مشارکت‌کنندگان و مؤثرین در فرهنگ دینی برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه این دوره حدود ۹ماه در سه ترم از مقدماتی تا تکمیلی به طول خواهد انجامید، خاطرنشان کرد: علاوه بر ثبت‌نام فردی، به گروه‌ها و سازمان‌ها و مؤسسات نیز به‌منظور ثبت‌نام تخفیف و خدمات ویژه ارائه می‌شود.

داورپناه به برگزاری این دوره طی ۱۰۰ جلسه اشاره و تصریح کرد: باورهای اشتباه در زندگی، روابط پیش از ازدواج، خانواده و رسانه، کودک و معنویت و رویکرد دین به جنسیت و خانواده ازجمله سرفصل‌هایی هستند که در این دوره مجازی خواهند شد.

معاون ترویج و همکاری‌های علمی پژوهشکده زن و خانواده با اشاره به زمان ثبت‌نام این دوره مجازی افزود: فرصت ثبت‌نام این دوره به‌صورت فردی و گروهی تا پایان آبان ماه خواهد بود.

وی در رابطه با مدت‌زمان برگزاری دوره نیز تأکید کرد: زمان شروع دوره از دهم آذرماه است و تا مردادماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

داورپناه افزود: افراد و مؤسسات در صورت تمایل به سایت   www.wrc.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha