جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست معاونت تبلیغ با آیت الله اعرافی

حوزه/ حجت الاسلام طاهری گفت: کارگروه های تخصصی تبلیغ با کمک گروه های تبلیغی موجود در حال شکل گیری هستند و افراد جدید نیز می توانند در این گروه ها با تخصص های مختلف ثبت نام نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام طاهری، ظهر امروز در نشست هم اندیشی مدیران گروه های فرهنگی، تبلیغی که در مجتمع آموزشی شهید صدوقی قم برگزار شد گفت: پیشنهاد بانک اطلاعات تبلیغی به مرکز فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه داده شده  و در چند روز آینده نرم افزاری برای شروع کار معرفی خواهد شد تا گروه های تبلیغی بتوانند در آنجا اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند.

وی افزود: در زمینه قتل جنین که با اسم غربالگری بسیاری از فرزندان این سرزمین را مورد قتل قرار می دهند به دنبال ایجاد یک تحول با کمک گروه های تبلیغی در جامعه هستیم؛ در همین راستا طرح تعالی خانواده نیز به مجلس شورای اسلامی ارائه شده و به تصویب هم رسیده است.

مدیر تبلیغ تخصصی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه بیان داشت: کارگروه های تخصصی تبلیغ با کمک گروه های تبلیغی موجود در حال شکل گیری هستند و افراد جدید نیز می توانند در این گروه ها با تخصص های مختلف ثبت نام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: موازی کاری در جاهایی خوب نیست اما در برخی موارد می تواند بر میزان فعالیت ها بیفزاید و حتی فضای رقابتی برای گروه های تبلیغی ایجاد کند؛ موازی کاری اگر به معنای خنثی کردن کار همدیگر باشد و اگر اثر فعالیت های دیگر را با موازی کاری از بین ببریم درست نیست و باید از بین رود.

حجت الاسلام طاهری گفت: بنا بر این است که در هر مدرسه علمیه در شهرستان ها حداقل یک گروه تبلیغی تشکیل شود.

وی بیان داشت: برای حمایت از گروه های تبلیغی ظرفیت هایی همچون هجرت بلندمدت، حمایت از چهرها و نخبگان تبلیغی، تبلیغ در بین اقشار، اصناف و مکان های مختلف و برنامه دیگری نیز در نظر گرفته شده است.

مدیر تبلیغ تخصصی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه گفت: ما آمادگی برگزاری دوره های آموزشی را با همکاری مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه داریم.

وی اظهار داشت: در مورد کارگروه های تخصصی باید گفت در هر استانی یک گروه تخصصی نیاز است که در آن یک خطیب توانمند، یک استاد کلاسداری، یک پزشک طب نوین یا طب سنتی، یک فرد آشنا به مسائل اقتصادی و یک مبلّغ آشنا به مسائل دانشجویی وجود داشته باشد.

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: گاهی امکانات خیلی کاری برای ما انجام نمی دهند و مهمتر از امکانات همت و اراده ما طلبه هاست.

وی در پایان گفت: گروه رسانه و فضای مجازی معاونت تبلیغ در حال فعالیت است و در سال جاری تاکنون شش فیلم نامه را مورد نقد و بررسی قرار داده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha