جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
میاندواب

حوزه/ فرماندار میاندوآب اعلام کرد: تغسیل و تدفین اموات کرونایی توسط طلاب و روحانیون جهادی در شهرستان میاندوآب بدون چشم‫داشت مالی آغاز گردید و نشان دادند که برخورد دین با انسان همراه با احترام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حسام شیرازه محبت، امروز در نشستی با گروه طلاب جهادی تغسیل و تکفین اموات کرونایی که در سالن جلسات فرمانداری میاندوآب برگزار شد، با بیان این‫که پیشگامی روحانیان در رسیدگی به فوت شدگان کرونایی نماد شجاعت و رأفت اسلامی است، اظهار  داشت: استقبال و ریسک‌پذیری در تغسیل و تدفین اموات کرونایی توسط طلاب و روحانیون جهادی در شهرستان میاندوآب بدون چشم‫داشت مالی آغاز گردید و طلاب نشان دادند که برخورد دین با انسان همراه با احترام است.

وی افزود: زمانی مجاهدان در سنگر رزم به مبارزه با دشمن پرداختند و اینک مدافعان سلامت و عرصه شریعت جان خود را در طبق اخلاص قرار داده‫ اند.

فرماندار میاندوآب گفت: اموات کرونایی با نهایت احترام غسل و کفن می‫ شوند که جا دارد از کلیه عزیزان زحمت کش این حوزه تقدیر شود.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام عادل نجفیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گزارشی از فعالیت‫های جهادی طلاب و روحانیون شهرستان در مقابله با کرونا ارائه کرد.

گفتنی است، گروه جهادی تغسیل و تکفین اموات کرونایی در شهرستان میاندوآب از طلاب و روحانیون تشکیل شده و از اولین روزهای شیوع کرونا فعالیت خود را آغاز کرده ‫اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha