پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری، مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری گفت :در حال حاضر از سی کشور جهان متقاضی تحقیق و پژوهش در عرصه‌های مختلف داریم که این کار نیاز به مکان و امکانات دارد که ظرفیت شهرک مهدیه برای این کار بسیار مناسب می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین ملکدار مدیر عامل شهرک مهدیه در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری و مدیران مرکز ارتباطات و بین الملل  حوزه های علمیه، گزارشی در مورد شرایط و ظرفیت‌های پیش‌روی شهرک مهدیه بیان کرد  و گفت: برنامه ۵ساله و سند چشم‌انداز، برای شهرک مهدیه لازم است که در همین خصوص با چندین نفر از بزرگان حوزوی و مسئولین انجام شده است.

وی افزود: یکی از کارهایی که دنبال آن هستیم که تامین مسکن طلاب در شهر قم می‌باشد که این کار طی طرح هایی قابل حل بوده و در حال پیگیری است.

مدیر عامل شهرک مهدیه گفت: همچنین به دنبال ظرفیت‌هایی هستیم که برای طلاب ساکن، همسرانشان و فرزندانشان برنامه ریزی کنیم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری ضمن تشکر از فراهم نمودن این جلسه گزارشی از طلاب زبان دان که در برنامه های شهرک می توانند موثر باشند مطرح و اظهارداشت:  ۵۰ تشکل بین المللی مهم داریم که این طلاب زبان‌دان می‌توانند با موضوعات مختلف مثل فقر و اقتصاد بین الملل، محیط زیست، ادیان و فرق و صد موضوع دیگر فعالیت نمایند.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه گفت: در حال حاضر از سی کشور جهان متقاضی تحقیق و پژوهش در عرصه‌های مختلف داریم که این کار نیاز به مکان و امکانات داردکه ظرفیت شهرک مهدیه برای این کار بسیار مناسب می‌باشد.

در ادامه کارگروهی برای پیگیری مصوبات جلسه مشخص شد با این هدف که تعامل بیشتر هر دو مجموعه موثر و ماندگار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha