چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رونمایی از پوستر و سایت

حوزه/ در حاشیه نشست  اعضای شورای سیاست گذاری، ارکان، مسئولان کمیته های علمی و اجرایی همایش ملی «مازندران شناسی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»، از سایت و پوستر این همایش ملی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، در حاشیه نشست اعضای شورای سیاست گذاری، ارکان، مسئولان کمیته های علمی و اجرایی همایش ملی «مازندران شناسی، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»، از سایت و پوستر این همایش ملی رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم استاندار مازندران، معاون استاندار، رئیس دانشگاه مازندران، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارکان و دبیران این همایش ملی حضور داشتند.

 شناخت قابلیت‌های فرهنگی، هنری و تاریخی مازندران و معرفی آن‌ به مدیران اجرایی، تبیین نقشِ آگاهی تاریخی، فرهنگی و هنری مازندران در ترسیم الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت در استان مازندران، فراهم‌آوردن بستر لازم برای هم‌اندیشی بیش‌تر و همراهی جدی‌تر محققان و صاحب‌نظران عرصه‌های تاریخی، فرهنگی و هنری استان مازندران و آسیب‌شناسی وضع موجود مازندران در حوزه‌های تاریخی، فرهنگی و هنری از جمله بخشی از اهداف برگزاری این همایش ملی عنوان شده است.

همچینن شناسایی موانع، چالش‌ها و محدودیت‌های موجود در مسیر پیشرفت استان مازندران، سعی در ارائه راهکارهای مفید و علمی در جهت رفع موانع و محدودیت‌های موجود در مسیر پیشرفت استان مازندران و درس‌گرفتن از گذشته و ارزیابی وضع موجود مازندران برای توفیقِ بیش‌تر در ترسیم الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت در استان مازندران از جمله دیگر اهداف برگزاری این همایش ملی اعلام شده است.

 همچنین تاریخ، فرهنگ و هنر مازندران، آسیب ­شناسی مطالعات انجام‌شده در تاریخ، فرهنگ و هنر مازندان و مازندران­شناسی و ترسیم الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت سه محور اصلی فراخوان مقاله این همایش ملی عنوان شده است.

 محققان و پژوهشگران می توانند تا بیستم دی ماه ۱۳۹۹ مقالات خود را از طریق سایت همایش به آدرس http://ipmsari.ir/paper/fa به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha