پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش مازندران شناسی

حوزه/ نخستین نشست اعضای شورای سیاست‌گذاری، ارکان، مسئولان کمیته های علمی و اجرایی همایش ملی مازندران‌شناسی، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با حضور استاندار مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، نخستین نشست اعضای شورای سیاست‌گذاری، ارکان، مسئولان کمیته های علمی و اجرایی همایش ملی «مازندران شناسی، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» روز گذشته با حضور استاندار مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام محمود دیانی، رئیس مؤسسه فرهنگی، قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) ساری و دبیر این همایش در ابتدای این نشست با محکوم کردن اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت نبی مکرم اسلام، گفت: این گونه حرکت های توهین آمیز کم ترین خدشه ای به چهره آفتاب‌سان نبی مکرم اسلام وارد نخواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مؤسسه قرآنی پیامبر اعظم(ص) را یک مؤسسه پژوهشی، آموزشی و فرهنگی معرفی کرد و افزود: این همایش را از لحاظ عنوان غایت‌محور می دانیم و کسانی که امروز در حوزه مدیریت و برنامه ریزی نیازمند الگو هستند باید واقعیت هایی را در اختیار داشته باشند که خروجی این گونه نشست های علمی می تواند الگوی مناسبی مدیران ما باشد.

حجت الاسلام دیانی با بیان این که در این همایش تلاش ما این است مازندران با ابعاد مختلف آن دیده شود، ادامه داد: به همین دلیل مشخصاً تاریخ، فرهنگ و هنر مازندران با رویکرد مدل سازی برای الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت، مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس مؤسسه فرهنگی، قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) ساری در ادامه سخنان خود گفت: محورهای این همایش همسو با اهداف و برنامه های بلندمدت نظام مقدس جمهوری اسلامی که مبتنی بر ارزش های انقلاب اسلامی است قرار گرفته که مقام معظم رهبری نیز همواره در این باره تأکید دارند.

وی همچنین به دو بخش ویژه در همایش مازندران شناسی، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت اشاره کرد و افزود: زندگی علمی و رویکردهای اشخاص تأثیرگذار مازندرانی در عرصه های بین الملل، ملی، استانی و محلی و منطقه ای ثبت خواهد شد.

حجت الاسلام دیانی همچنین خاطرنشان کرد: همچنین از مقالاتی که معطوف به حوزه برنامه ریزی و مدل سازی برای پیشرفت استان باشند بر مبنای پیشینه ای که وجود دارد به طور ویژه تجلیل خواهیم کرد تا مسئولان استان بتوانند از آن مدل ها و الگوها در عرصه مدیریتی استفاده کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha