سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری

حوزه/ سرپرست معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کشور گفت: پیشنهاد ما این است از ۴ هزار مدرسه استان مازندران که حدود نیمی از مدارس استان هستند، تا سال آینده تحت پوشش طرح امین قرار بگیرند و از ظرفیت منابع استانی، اعتبار این طرح تامین شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری، در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران، بر تربیت نسل آینده تاکید کرد و گفت: ما انقلاب کردیم تا کشور را خوب بسازیم اعم از پالایشگاه ها، صنایع، زیرساخت های مختلف و همه امور عمرانی، اما اگر این موارد را بسازیم، ولی نیروی انسانی سالم و مومن نسازیم، شکست خواهیم خورد.

سرپرست معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور در ادامه افزود: با توجه به اینکه حوزه و آموزش و پرورش تکلیف و وظیفه شان، تربیت انسان است، می‌توانند با هم همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به طرح امین، تصریح کرد: طرح مدارس امین یکی از ثمرات همکاری حوزه و آموزش و پرورش بود و اتفاقاً در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و تلاش و تمرکز آن بر تربیت دینی و تمرکز بر ساحت معنوی است.

سرپرست معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: امروز زمان توسعه همکاری های آموزش و پرورش و حوزه علمیه است، به ویژه در شرایط کرونا نیاز به این نزدیکی بیشتر احساس می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری در ادامه با اشاره به تاکید آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور بر تقویت همکاری با آموزش و پرورش، گفت: ایشان از ما خواستند به اتفاق  یک تیم و با همراهی مشاور عالی وزیر به استان ها رفته و همکاری ها توسعه یابد.

وی افزود: پیشنهاد ما این است از ۴ هزار مدرسه استان مازندران، حدود نیمی از مدارس استان، تا سال آینده تحت پوشش طرح امین قرار بگیرد و از ظرفیت منابع استانی، اعتبار این طرح تامین شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha