شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
احمد حاجی‌زاده

حوزه/ رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم گفت: حضور در فضای مجازی یکی از برنامه‌های اصلی ستاد کنگره شهدای استان قم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، احمد حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از صفحات فضای مجازی کنگره شهدای استان قم که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: امسال برنامه‌های متنوعی را در راستای پاسداشت یاد و خاطره‌ای شش هزار و ۹۰ شهید قم اجرا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا ما افتتاح بوستان شهدا با غرس ۶ هزار ۹۰ نهال به نام شهدا را برای اولین کار در کشور در قم اجرایی کردیم.

  حاجی‌زاده بیان داشت: در روزهای گذشته از آثار و تولیدات فرهنگی در زمینه ایثار و شهادت هم رونمایی شد که بسیار حائز اهمیت بود.

وی ادامه داد: افتتاح پارک شهید زین‌الدین و توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در کنار برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید زین‌الدین از دیگر برنامه‌های ستاد کنگره شهدای استان قم است.

 حاجی‌زاده حضور در فضای مجازی را یک فرصت برشمرد و بیان داشت: رهبر انقلاب تأکید ویژه‌ای روی فضای مجازی دارند و بارها بر اهمیت حضور در این فضا تأکید کرده‌اند به همین علت یکی از برنامه‌های اصلی کنگره حضور در این فضا است.

وی تأکید کرد: جنگ نرم با تمام قوت شروع و وارد همه خانه‌ها شده است و نیاز است که در این  جنگ با قدرت حضور پیدا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    0 0
    آقای حاجی زاده رئیس کنگرۀ شهدای قم جناب ! یادواره های شهدای عزیز با توجه به راه و آرمان کربلایی آنان، باید حسینی و عاشورایی برگزار گردد. نه باید آنچنان با شیون و واویلا منعقد شود که مردم آنرا با مجالس ترحیم مردگان اشتباه بگیرند و نه باید آنچنان تهی از گریه و سوز و حال معنوی باشد که مردم را به یاد سپزیوم های علمی و جلسات و میزگردهای دانشگاهی دختران و پسران بیندازد. در ضمن تا جایی هم که من اطلاع دارم و در میادین جنگ حضور داشته و از نزدیگ نظاره گر جبهه ها و عملیاتها بوده ام، رزمندگان و شهیدان گرانقدر ما با همین گریه ها و ناله های زینبی و حسینی و نغمه های یازهرا یا زهرا و حسین حسین پیش رفتند و دمار از روزگار دشمن در آوردند نه با شعارهای آکادمیکی و مدرسه ای مورد نظر شما.