شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ ویدیو کنفرانس مسئولین ستاد بحران استانها ونمایندگان دفتر اجتماعی سیاسی حوزه

حوزه/ حجت الاسلام حسنعلی خویینی گفت: برای طلابی که عضو گروه های جهادی و در بیمارستان ها نیستند ولی علاقه دارند فعالیت جهادی داشته باشند، برنامه هایی همچون عیادت از بیماران در منازل و حمل و نقل جهادگران را داریم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسنعلی خویینی در وبینار ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه گفت: حضور در کنار بیماران بستر تبلیغی بسیار تأثیرگذار و مناسبی است و قطعاً این خدمات در ذهن بیماران و همراهان آنان باقی خواهد ماند و می تواند منشأ تحولات درونی خوب و مثبتی برای این عزیزان باشد.

وی افزود: از طلاب و گروه های جهادی درخواست داریم طبق دستورات و شرح وظایف ابلاغی عمل کنند.

مسئول کمیته اعزام طلاب جهادی به بیمارستان ها گفت: حضور در بیمارستان ملازم با شرایطی همچون دریافت لباس بهداشتی شخصی، گان، دستکش و غیره است.

وی تصریح کرد: گروهی نیز در فضای مجازی با مدیریت حجت الاسلام باقریان تشکیل شده است که نیروهای جهادی در کل کشور می توانند اطلاعات فعالیت های خود را در آن به اشتراک بگذارند.

حجت الاسلام حسنعلی خویینی گفت: طلاب و گروه های جهادی برای ارتباط با حجت الاسلام باقریان می توانند با شماره  ۰۹۱۰۷۵۵۲۵۲۳ تماس حاصل کرده و از این طریق در گروه عضویت یابند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای طلابی که عضو گروه های جهادی و در بیمارستان ها نیستند ولی علاقه دارند فعالیت جهادی داشته باشند، برنامه هایی همچون عیادت از بیماران در منازل و حمل و نقل جهادگران را داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha