دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علامہ باقر زیدی

حوزه/ رهبر مجلس وحدت مسلمین پاکستان در ایالت سند گفت: اسرائیل کشوری نامشروع است و به رسمیت شناختن آن به معنای چشم پوشی از حق تعیین سرنوشت مسلمانان در کشمیر اشغالی و به رسمیت شناختن اشغالگری متجاوز هند است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید باقر زیدی دبیر مجلس وحدت مسلمین ایالت سند، فشار کشورهای عرب برای به رسمیت شناختن اسرائیل را خیانت دانست و گفت: پاکستان هنوز از عواقب ناگوار مداخلات حاکمان عرب در امور داخلی در قالب تروریسم و احزاب افراطی رنج می برد. قائد اعظم محمد علی جناح بنیانگذار  پاکستان، موضع روشنی درمورد اسرائیل دارد با این وجود انعطاف پذیری اسرائیل موجب دوری از ایدئولوژی پاکستان خواهد شد.

وی اظهار داشت: دولت فعلی پاکستان سازمان ملل را از مواضع اصولی خود در مورد مسئله فلسطین مطلع کرده است که اسرائیل تحت هیچ شرایطی قابل به رسمیت شناختن نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سید باقر زیدی افزود: اسرائیل کشوری نامشروع است و به رسمیت شناختن آن به معنای چشم پوشی از حق تعیین سرنوشت مسلمانان است.

وی با اشاره به رفتار ناشایست حاکمان عرب گفت: پاکستان و مردم عربی از سیاست های ضد اسلامی یهودیان خشمگین هستند. حاکمان کشورهای عربی اسیر خواسته های شخصی خود هستند و تصمیم گیری خودسرانه بر خلاف میل مردم تحت فشار قدرت و اقتدار را حق خود می دانند و اگر این وضعیت تغییر نکند، مردم جهان عرب به زودی علیه حاکمان خود قیام خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha