جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 928153
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
مواسات عاشقانه یک حوزوی

حوزه/ اهدای بسته‌های معیشتی،‌ حضور در بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمانی و همراهی با بیماران،‌ تغسیل و تکفین اموات کرونایی و ... بخشی از فعالیت‌های طلاب و روحانیون برای مقابله با این بیماری منحوس است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،‌حجت‌الاسلام مصطفی رحیمی، فعال توئیتری، در صفحه توئیتر خود نوشت: به اون طلبه ای که امشب، شب عروسیش بود و هیچ مراسمی هم نگرفت و هزینه ی عروسی را هم همراه خانمش سبد غذایی خریدن برای نیازمندان، چی میگید؟

شایان ذکر است: با شیوع کرونا بسیاری از طلاب و روحانیان با ایثار جان و مال خود در حوزه‌ سلامت و بهداشت به پای کار آمدند و با حضور در عرصه‌های مختلف به مقابله با این بیماری پرداختند.

اهدای بسته‌های معیشتی،‌ حضور در بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمانی و همراهی با بیماران،‌ تغسیل و تکفین اموات کرونایی،‌ ضدعفونی کردن منازل بیماران کرونایی و ... بخشی از فعالیت‌های طلاب و روحانیون برای مقابله با این ویروس منحوس است.

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی،‌ مواسات را رکن مهم جامعه پردازی اسلامی دانسته و در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه‌ی شعبانِ امسال و با اشاره به مشکلاتی که به‌خاطر کرونا برای برخی مردم پیش آمده، فرمودند: «چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ی خوشی را از امسال، در ذهنها خواهد گذاشت.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha