دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پیوست رسانه ای هیئات مذهبی

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در سفر یک‌روزه به شهرستان خرمشهر با مسئولین هیئت شاخص قمرالعشیره در این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام احسان فردآقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در سفری یک روزه به شهرستان خرمشهر، با مسئولین و اعضاء هیئت قمرالعشیره دیدار و گفتگو کرد.

وی در این نشست، با اشاره به ضرورت بازدید از مجموعه‌های شاخص و مردمی این شهرستان، گفت: هیئت فرهنگی-مذهبی قمرالعشیره از جمله هیئت‌های انقلابی، جوان‌پسند و دارای برنامه‌های فاخر در سطح شهرستان خرمشهر است که اغلب اعضاء این هیئت را طلاب جهادی و انقلابی تشکیل می‌دهند و به شکل کاملاً خودجوش در احیای امر اهل‌بیت(ع) در حال فعالیت می‌باشند.

حجت‌الاسلام فردآقایی، با ابراز خرسندی از حضور و فعالیت جوانان صالح، مؤمن و انقلابی در این هیئت تصریح کرد: هیئت قمرالعشیره از جمله هیئاتی است که علاوه بر مراسمات هفتگی و مناسبتی، در ارائه خدمات اجتماعی و عام‌المنفعه در منطقه تحت پوشش خود، اقدامات و فعالیت‌های زیادی را ساماندهی کرده است.

وی در ادامه به بیان نکاتی در جهت رشد و ارتقاء سطح کیفی فعالیت‌های هیئت اشاره کرد و افزود: هیئات باید دارای پیوست‌های رسانه‌ای باشند از این بابت که برنامه‌ها و فعالیت‌هایشان دیده شود و در کانون توجه قرار گیرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان با تأکید بر توجه ویژه نسبت به برگزاری مراسمات و برنامه‌های بانوان خاطرنشان کرد: در بخش بانوان، نسبت به برگزاری برنامه‌ها بخصوص در مراسمات جشن و اعیاد به شکل ویژه به جمعیت بانوان و قشر دختران باید توجه شود و هیئت‌ها تلاش کنند به شکل جوششی هم در تربیت اعضاء و هم در استفاده از ظرفیت‌های عظیم مردمی و مستمعین خود در اجرای مراسمات، استفاده نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha