شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اختتامیه

حوزه/ نویسندگان مقالات برتر سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی در مراسم اختتامیه مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، صاحبان مقالات برگزیده این همایش به ترتیب ذیل مورد تقدیر قرار گرفتند؛

رتبه اول مقاله با عنوان «تولید محتوا و سواد رسانه ای یاریگران حکمرانی نوین نوین و تاب آوری سایبری» به قلم لیلا تراب زاده و جاوید ایمانی در موضوع نسبت حکمرانی نوین و سواد رسانه ای.

رتبه دوم با موضوع «رابطه میان سواد رسانه‌ای و هوش اجتماعی کاربران شبکه‌های اجتماعی مجازی» به قلم سمیه تاجیک اسماعیلی و امیر جهانی در موضوع مردمی‌سازی سواد رسانه ای.

رتبه سوم با موضوع «معرفت یابی بنیان‌های نظری سواد رسانه‌ای بومی در ایران» به قلم داوود آقا رفیعی درموضوع بومی سازی ادبیات نظریه سواد رسانه‌ای.

رتبه چهارم مشترکاً به مقاله های «بررسی رابطه سواد رسانه‌ای مرتبط با بیماری کرونا و اضطراب ناشی از این بیماری در دانشجویان دانشگاه های شهر همدان در دوران بحران کرونا» به قلم هانیه جورمند، سعید بشیریان، مجید براتی، سلمان خزایی، انسیه جنابی و سپیده رضاییان در موضوع کرونا و سواد رسانه ای و نیز مقاله «اثربخشی برنامه آموزشی ارتقای سواد رسانه‌ای بر دلزدگی زناشویی در زوجین پرمصرف و فضای مجازی شهر اصفهان» به قلم امین رضوانی و سید اسماعیل موسوی در موضوع مردمی سازی سواد رسانه ای.

رتبه پنجم «بررسی رابطه سواد اطلاعاتی و تفکر انتقادی با میزان سواد رسانه‌ای دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی» به قلم محمود هوشنگ نژاد در موضوع مردمی سازی سواد رسانه ای

رتبه ششم مشترکاً به مقاله های «تحلیل شبکه اجتماعی اینستاگرام و ترسیم نقشه با محوریت موضوعی ویروس‌کرونا» به قلم طاهره ابوالقاسم مسلمان، الهام هوشمند، علیرضا آبیاتی و محمد اعظم پور افشار در موضوع کرونا و سواد رسانه‌ای و «نقش سواد رسانه‌ای در کنترل اخبار جعلی» به قلم دکتر حجت الله عباسی در موضوع مردمی سازی سواد رسانه ای.

رتبه هفتم به مقاله با موضوع «شیوه های مناسب برای برنامه سازی آموزش سواد رسانه‌ای در رادیو جوان» به قلم ویدا همراز، فاطمه پرده دهقانی و محمد اخگری در موضوع سواد رسانه ای و فعالیت رسانه ها.

رتبه هشتم به مقاله با موضوع «بررسی نقش سواد رسانه‌ای در حکمرانی» به قلم اسماعیل شیرعلی در موضوع نسبت حکمرانی نوین و سواد رسانه ای.

رتبه نهم به مقاله با موضوع «سواد رسانه ای و تاثیر آن بر حکمرانی و نوین در عصر دولت پسامدرن» به قلم روح الامین سعیدی و نرگس رضایی در موضوع نسبت حکمرانی نوین و سواد رسانه‌ای.

رتبه دهم به مقاله «نقش علوم شناختی و فراشناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بعد رسانه‌ای» به قلم محمد قلی زاده، اکبر استرکی و سید محمد حسینی در موضوع کاربرد سازی سواد اطلاعاتی.

گفتنی است: در این رویداد همچنین از کتاب چکیده های همایش به اهتمام دکتر عبدالکریم خیامی و کتاب سواد رسانه ای نوشته جیمز پاتر و ترجمه دکتر احسان شاه قاسمی نیز رونمایی شد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha