پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 928348
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۲
لاہور میں ”فرانس مردہ باد ریلی“، او آئی سی سے توہین رسالت قانون پاس کرنے کا مطالبہ

حوزه/ علامه مجاهد عبد الرسول از علمای پاکستان گفت: دولت پاکستان باید سران سازمان همکاری اسلامی را فرابخواند و قانون جرم بودن اهانت به پیامبران را تصویب کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علامه مجاهد عبدالرسول رئیس جنبش سنی ایالتی پنجاب پاکستان در سخنرانی در راهپیمایی "مرگ بر فرانسه" گفت: حاکمان مسلمان باید از خواب غفلت بیدار شوند و باید روابط دیپلماتیک و تجاری خود را با فرانسه پایان دهند و بایکوت کالاهای فرانسوی و کلیه کالاهای مرتبط با فرانسه رسماً اعلام کنند.

مجاهد عبدالرسول از دولت خواستار اخراج سفیر فرانسه شد و گفت: دولت پاکستان باید سفیر فرانسه را اخراج و سفیر خود را از فرانسه فراخواند. واردات انواع کالاها از فرانسه باید توسط دولت ممنوع شود و تجارت با آنان به طور کامل متوقف شود

وی همچنین ادامه داد: چهره شوم رئیس جمهور و نخست وزیر فرانسه در معرض دید جهانیان قرار گرفته است. جهان اسلام باید فرانسه را تحریم کند.

رهبر جنبش سنی پاکستان با اشاره به رفتار حاکمان کشورهای اسلامی با طرحهای کفر آمیز اخیر گفت: بیشتر حاکمان کشورهای اسلامی به جای آنکه علیه طرحهای کفرآمیز در فرانسه اقدام کنند، رویکرد ریاکارانه و ناجوانمردانه ای اتخاذ کرده و سکوت کرده اند. حاکمان کشورهای اسلامی باید بیدار شوند و موضع خود را در رابطه با رخداد های اخیر اعلام کنند.

وی گفت: دولت پاکستان باید جلسه سازمان همکاری اسلامی را فراخواند و قانون اهانت به پیامبران را تصویب کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha